sorry at jeg ikke har vært så veldig aktiv i det siste..

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
klarte å knekke tåa forrige helg, å på onsdag så klarte eldstemann å ramle ned fra klatrestativet i barnehagen så han måtte på sykehuset å gipse foten sin så har hatt veldig mye å tenke på.. regner med jeg blir å ta en kort pause herrifra til vi ivertfall har fått gjort unna det som skal gjøres i neste uke.. kommer innom på mandags kvelden for å gi dere oppdattering om hvordan det gikk på min første tidlige ul :) håper dere alle har det bra :) å at INGEN mister mens jeg er borte.. da prates vi i neste uke :)

Uffoguff, ulykkesfugler denne uken altså:/ Jeg fikk tåa ut av ledd for et par mnd siden, og jeg syntes det var vondt nok! God bedring til dere begge, du med tåa og sønnen med foten! Vi prates! :)

Huff da , så kjedelig:-( Har vørt spennt på hvordan det gikk på Ul din, men utifra det du skriver, virker det som det gikk bra..? Uansett, god bedring til både deg og lillegutt:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff da , så kjedelig:-( Har vørt spennt på hvordan det gikk på Ul din, men utifra det du skriver, virker det som det gikk bra..? Uansett, god bedring til både deg og lillegutt:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
har ikke vært der enda hehe.. skal dit på mandagen ;) så da kommer jeg innom med oppdattering til dere ;)

Back
Topp