sorry asså, men luft i magen!!

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Jeg klikker snart! Om kveldene får jeg så sjukt mye luft i magen, sitter helt oppe i mellomgulvet i timesvis før det beveger seg nedover. Har ikke vært plaget med treg mage dette svangerskapet, så skjønner liksom ikke hvorfor lufta ikke vil bevege seg ut på samme måte som det andre:smiley-ashamed005 Drikker mye, ikke noe kullsyre, og forsøker å styre unna mat som er "kjent" for å lage luft. Da jeg kasta opp, så rapte jeg nok opp mye av lufta, men nå har oppkastet stoppa igjen, så jeg blir snart gal. Har noen noe tips?
Sorry for skikkelig trivelig innlegg:laughing002

Helt innafor med sånne tråder, er derfor vi er her på babyverden. For å hjelpe hverandre!

Jeg har ikke så mye på luft i magen annet en at jeg husker at jeg hadde det selv desverre.

Jeg kunne ansatt Homer Simpsons, rene atomkraftverket...kriminelt fælt alt så. Drikker heller ikke noe med kullsyre nå , rører meg varierende. På jobb, går jeg hele tiden , hjemme er soffan min venn. I går trodde jeg at jeg skulle revne ....tok aldri slutt :depressed::yuck:

Får sinnsykt luft i magen av hvitt brød, så det skyr jeg.

Jeg er bare fornøyd med at jeg slipper ut like mye luft som samboeren min, for en gang skyld[emoji23] Og han kaller MEG ekkel[emoji23]

Slet også med det i mitt svangerskap, mitt eneste råd er tøy og bøy!

Jeg raper så mye. Skikkelig ekkelt. Føles som nummeret før oppkast mange ganger.

Back
Topp