sorry altså.. men dette

Windy

Forumet er livet
blir det siste jeg skal mase om min nye flamme....  [;)]
LOVER! KORS PÅ HALSEN!...  [;)]

Jeg satt å så på Charmed i dag. Noen andre som ser det? Serie som gikk for maaange år siden, som nå går i reprise på FEM. Handler om 3 søstre som er hekser.

veeel..  det kom inn en ny rolle-karakter i dag...  Gjett om jeg datt av sofaen da jeg så en del yngre utgave av selveste McSTEAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D]

Vilde Anie flira og lo og syntes det var sååå morsomt at mammaen satt der å flira og lo rått..  he-he...

sånn..  hmm..  NÅ må vel denne nye flammen min snart roe seg eller??  [:D]

hahahahahahah [8D] *hot hot hot*

ORIGINAL: Windy

blir det siste jeg skal mase om min nye flamme....  [;)]
LOVER! KORS PÅ HALSEN!...  [;)]

Jeg satt å så på Charmed i dag. Noen andre som ser det? Serie som gikk for maaange år siden, som nå går i reprise på FEM. Handler om 3 søstre som er hekser.

veeel..  det kom inn en ny rolle-karakter i dag...  Gjett om jeg datt av sofaen da jeg så en del yngre utgave av selveste McSTEAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D]

Vilde Anie flira og lo og syntes det var sååå morsomt at mammaen satt der å flira og lo rått..  he-he...

sånn..  hmm..  NÅ må vel denne nye flammen min snart roe seg eller??  [:D]

hahaha du er nå meg en god en jah [:D][:D][:D][:D][:D]

Signatur til deg???

det er velonita sin skyld egentlig altså....   ;)

For det var hun som tok meg med på kino for å se Burlesque, hvor han spiller en rolle i...   Har aldri titta på fyren før i det hele tatt jeg!!!

;) ;) ;) ;)

Du vet at du nominert til miss mcsteamy[:D] Og der er ikke uten grunn[:D][:D][:D]

Du er søt da[:D]

IrenePirene:  jaaaaaa  NY signatur!!!   he-he..  thank you!!  [:D]

Babyline:  hi-hi..  så det netopp..   hi-hi-hi.. morsom du!!!  :D

ååååååååååååååååå han e bare såå good=)

Ohh! Enig! Han er hunk[:D]

wohoooo   VI ER FLERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

ORIGINAL: IrenePirene

Signatur til deg???

oh my oh my

ORIGINAL: *IdaTherese*

Ohh! Enig! Han er hunk[:D]

toootaly

helt sant altså.. men jeg får sommerfugler i magen og kiling i tærne av å se på den signaturen du lagde IrenePirene. 

jeg har ikke lagd den :P jeg fant den på google når jeg googla mcsteamy [8D][8D]

Men jeg tror jaggu meg jeg skal lage en til deg [8D]

TADAAAAA!
Sikle i vei jenter.......[8D]

Windy, du burde ha denne i signaturen din[:D]:

ooohhh... fyttikatta....  

he-he..  stilige signaturer dere lager gitt!!!     he-he.. hadde det vært en sånn missetittel og jeg hadde vunnet den, så skulle jeg søren av meg brukt en av signaturene dere lagde!!  [:D]

Nærbilde av ansiktet noen??????   

ORIGINAL: IrenePirene

TADAAAAA!
Sikle i vei jenter.......[8D]

damn
hadde ikke gjort meg noe å ha hatt han i senga for å si det sånn hehe [;)][:D]

Back
Topp