Sorland

moccii

Elsker forumet
Tusen tusen takk for det tipset du ga meg for en tid tilbake ang at det kan være låsninger i nakken som påvirker nattesøvnen til Axel [:)]

I dag var vi hos sånn manuell terapeut som er kjent for å være flink med sånne små. Han fant en liten låsning ting (husker ikke hva han kalte det) mellom skulderbladene hans. Dette knakk han på plass med en gang uten problemer [:D] Han mente dette var fra fødselen, siden jordmor måtte "hjelpe" Axel ut.

Er så glad u nevnte det for meg. Så nå blir det spennende å se hvordan nettene blir framover om han får mer ro på seg [:)]

så bra ut de fant ut hva det var[:)] håper det blir masse nattesøvn på dere[:)]

Bare hyggelig [:)]

Får håpe det hjelper på nettene. Trenger ikke å være store låsningen før det kan være store låsningen før det plager de små.
Siden han måtte hjelpes ut så skal en ikke se bort fra at låsningen har vært fra da. Flere som har opplevd det ved fødselen. Jeg hadde ks og lille smartingen min festet hue siste natta, så han satt jo skikkelig fast i bekkenet og måtte dyttes opp igjen, ble press på nakken slik at han fikk kraftige låsninger i nakken, litt i magen og bekkenet.

Du får oppdatere oss etterhvert om du merker bedring på nettene.

Ja nå krysser jeg fingre og tær for at dette gjør susen [:D]
Tusen takk [:)]

Back
Topp