Sorgens dag...

*IdaMor*

Elsker forumet
Idag er en fryktelig trist dag i huset vårt... Min svigerfar ble brått revet bort i går, i den tragiske ulykken i Trondheim... minsten er alt for for liten til og sjønne dette, men storebror kommer jo nå til og se mennesker som er triste. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe ann situasjonen, 2 åringen spurte i går "pappa lei sæ?" Han har jo aldrig sett pappa gråte før... Døden er vanskelig. Jeg svarte med at ja pappa er litt lei seg, og så gikk gutten å ga pappan en stor klem.. å da gråt jo pappaen enda mer. Huff dette er vanskelig.

Huff, så utrolig forferdelig :-( Fikk en tåre i øyekroken nå. Livet er urettferdig! Sender deg en stor klem, og mine aller beste tanker..<3

Huff, fikk en stor klump i halsen nå!!
Sender dere en stor klem og mange varme tanker.

Varme tankar til alle samen! Så forferdelig trist. Barn forstår og leser stemninger veldig godt, så å prøve å skjule noko fra han er ikkje lurt. Prøv å svar på hans spørsmål på ein enkel måte, og ver oppmerksom på korleis han har det. Stor klem

Uff så trist:( Er ikke lett å finne ut hvordan man skal forholde seg til døden når det gjelder små som kan forstå... :(

Nei det er en forferdelig situasjon. 2 åringen har fått med seg at noe ikke er som det skal. Og holder rundt pappaen og trøster, Han kjente ikke farfaren sin så godt, så for han er inntrykket størst på at pappa ikke har det bra. Vi sjuler ikke sorgen, har prøvd og forklart at mammaer og pappaer også kan bli lei seg, noen ganger... Men tror ikke han sjønner.

Å husk å ta me 2 åringen ut sånn at han får koble ut og ha det gøy, og at det er greit. Kanskje be familien din avlaste dere litt? Ellers vil jeg si kondolerer så mye!

Huff,så trist! Kondolerer så mye til dere,må være tøft å skulle være glad over alle de små tingene ungene får til,og samtidig sørge over et tapt familiemedlem!

Å husk å ta me 2 åringen ut sånn at han får koble ut og ha det gøy, og at det er greit. Kanskje be familien din avlaste dere litt? Ellers vil jeg si kondolerer så mye!
Pappaen dro hjemm til mamma og søstre for noen timer siden. Slik at det blir mer "normal" til 2åringen :)

Huff,så trist! Kondolerer så mye til dere,må være tøft å skulle være glad over alle de små tingene ungene får til,og samtidig sørge over et tapt familiemedlem!
Takk.
Ja er ikke enkelt.. Får dårlig samvittighet vist jeg smiler eller ler... Men det er vel normalt (?) setter vertfall ting i perspektv, vikig å vise de nære og kjære rundt seg at man er glad i de, og at de er umistelige!

Så grusomt! Kondolerer så masse<3
døden er forferdelig urettferdig, i morgen skal vi i begravelse til en trebarnsfar..

Back
Topp