Sorgen over å ikke bli gravid igjen

Lille my.

Glad i forumet
Hei.
Jeg tror ikke jeg er den eneste som prøver å få et søsken til mine barn.
Jeg merker at det begynner å gå dypt innpå meg. I fjor va jeg gravid. Dessverre ble barnet funnet dødt uke 16.
Jeg har nå prøvd snart i et år å finne syklus. Har prøvd å treffe El vær gang.
Jeg ser ungene mine blir større og større nå.
Den ene er 9 og den andre 3.
Det blir jo et alderspenn mellom dem
Det tok lang tid å bli skikkelig gravid. Og måtte på medisin for begge to.
Mista 3 ganger på veien. Eller 4 når den siste døde.
Nå er jeg på vei mot 40 alderen . Og har lite egg.
Noen som tror det vil gå veien for meg??
 
Med god hjelp , så har jeg trua på deg :Heartbigred
Du har hatt en lang reise med graviditetene dine . Jeg tenker at du kan prøve med hjelp nå fram til 45.
 
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vi har prøvd siden januar 23, tiden går, jeg blir eldre, ungene blir eldre og det blir større aldersforskjell. Utrolig sårt at det skal være så vanskelig å oppfylle det hjertet ønsker.

Hjelper ikke at flere spør om vi skal ha en til og at klokken tikker. I tillegg sitter de 2 vi har og sier hvor sterkt de ønsker ett søsken :sorry: ❤️

Håper vi begge blir velsignet med en spire ganske snart ❤️
 
Hei.
Jeg tror ikke jeg er den eneste som prøver å få et søsken til mine barn.
Jeg merker at det begynner å gå dypt innpå meg. I fjor va jeg gravid. Dessverre ble barnet funnet dødt uke 16.
Jeg har nå prøvd snart i et år å finne syklus. Har prøvd å treffe El vær gang.
Jeg ser ungene mine blir større og større nå.
Den ene er 9 og den andre 3.
Det blir jo et alderspenn mellom dem
Det tok lang tid å bli skikkelig gravid. Og måtte på medisin for begge to.
Mista 3 ganger på veien. Eller 4 når den siste døde.
Nå er jeg på vei mot 40 alderen . Og har lite egg.
Noen som tror det vil gå veien for meg??
Vil anbefale IVF, så de kan finne det embryoet som har best sjanse og sånn at du ikke «kaster bort» verdifull tid :Heartred
 
Vil anbefale IVF, så de kan finne det embryoet som har best sjanse og sånn at du ikke «kaster bort» verdifull tid :Heartred
Men det får man ikke støtte til offentlig dersom de to barna hun har er med samme far. Det offentlige støtter inntil 2 unger pr foreldrepar.

Vi slet lenge med å få den tredje, mistet en i en sa, men hun kom tilslutt. Ble hornonpiller til hjelp, men det ble baby tilslutt.
 
Men det får man ikke støtte til offentlig dersom de to barna hun har er med samme far. Det offentlige støtter inntil 2 unger pr foreldrepar.

Vi slet lenge med å få den tredje, mistet en i en sa, men hun kom tilslutt. Ble hornonpiller til hjelp, men det ble baby tilslutt.
I Porsgrunn har de nå begynt å la folk prøve på 3. barn også, dersom det kunne være aktuelt :)
 
Men det får man ikke støtte til offentlig dersom de to barna hun har er med samme far. Det offentlige støtter inntil 2 unger pr foreldrepar.

Vi slet lenge med å få den tredje, mistet en i en sa, men hun kom tilslutt. Ble hornonpiller til hjelp, men det ble baby tilslutt.
Porsgrunn støtter tredje barnet. Men man kan også gå privat om man har råd. Trenger ikke gå IVF veien selv om man tar noen blodprøver for å finne ut ståa :)
 
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vi har prøvd siden januar 23, tiden går, jeg blir eldre, ungene blir eldre og det blir større aldersforskjell. Utrolig sårt at det skal være så vanskelig å oppfylle det hjertet ønsker.

Hjelper ikke at flere spør om vi skal ha en til og at klokken tikker. I tillegg sitter de 2 vi har og sier hvor sterkt de ønsker ett søsken :sorry: ❤️

Håper vi begge blir velsignet med en spire ganske snart ❤️
 
Jeg har valgt å være åpen om sorgen for mine nærmeste. Det har hjelpa meg ganske mye.
De som er i gjengen min forstår alt. Vi er like gamle
 
Vet du hvor jeg kan finne info om dette? :)
Ja :)


Helt nederste avsnitt

«Først i landet
Som de første i landet tilbyr klinikken i Porsgrunn nå hjelp til alle som ønsker barn nummer tre.

Hittil har par kun fått hjelp til å få to barn gjennom det offentlige.»
 
Ja :)


Helt nederste avsnitt

«Først i landet
Som de første i landet tilbyr klinikken i Porsgrunn nå hjelp til alle som ønsker barn nummer tre.

Hittil har par kun fått hjelp til å få to barn gjennom det offentlige.»
Tusen takk! Kanskje jeg skulle tatt en prat med mannen ❤️
 
Porsgrunn støtter tredje barnet. Men man kan også gå privat om man har råd. Trenger ikke gå IVF veien selv om man tar noen blodprøver for å finne ut ståa :)
Sånn siden staten mener vi trenger flere unger så er jo der kjenpeflott!

Vi gikk jo til gyn og fikk hormonpiller og han hadde planer om videre hjelp som ikke var ivf siden vi ikke hadde rett på det, ettersom vi hadde to barn fra før
 
Back
Topp