Sorgen etter 3 barnet.....

Lille my.

Glad i forumet
Nå er det allerede 1år siden sist graviditet.
Jeg ble gravid på egenhånd. Og det var en lykke. Desverre gikk alt galt i uke 16.
Eller alt har vel vært fylt av problemer siden uke 5.
Startet prøvingen opp i høst forsiktig. Men det gikk jo ikke.
Starta på medisiner i mars va det vel.
Og hver måned tror jeg det er noe på gang....
Sorgen over det tapte barnet og tapt permisjon..... Jakten på positiv test.
Sorgen over at det ikke gikk nå heller.

Føler inderlig med deg. Det blir så altoppslukende ... Vi skal fortsette prøvingen fremover, men ser fram til sommeren nå, til alle adspredelser og avledningsmanøvre jeg kan få så det ikke blir så mye fokus på det. Vi mistet en gang på medisiner, så satt den neste gang. Nå mister jeg på medisiner igjen (avslutter behandling nå), men holder i håpet om at det kan lykkes neste gang. Ønsker det beste for deg og at det neste gang går bra :Heartred

Føler inderlig med deg. Det blir så altoppslukende ... Vi skal fortsette prøvingen fremover, men ser fram til sommeren nå, til alle adspredelser og avledningsmanøvre jeg kan få så det ikke blir så mye fokus på det. Vi mistet en gang på medisiner, så satt den neste gang. Nå mister jeg på medisiner igjen (avslutter behandling nå), men holder i håpet om at det kan lykkes neste gang. Ønsker det beste for deg og at det neste gang går bra :Heartred
Takk
Var dessverre 4 gang vi mistet. Tar medisiner i håp om at egget enda engang skal klare det. Vet jeg har 2 barn. Men jeg har jo ønsket 3 hele livet

Back
Topp