Sorg

Leverihåpet

Gift med forumet
Verdens verste dagen i mitt liv.

Vi hadde uttak tirsdag 11.12 hvor vi fikk ut 4 egg (ett mere enn sist). Ble veldig happy for det, og tenkte gullegget :Heartpink
12.12 skulle klinikken ringe slik at vi fikk vite hvordan det gikk. Da de ringte i 15-tiden kun den dårlige nyheten om at to av eggene ikke klarte seg og de to andre hadde de brukt metoden isci selv om min partner sperm er tipp topp. Her var det heller ikke håp. Mine egg er ikke bra. Jeg har for dårlige egg.
De sa en lege skulle ringe meg i morgen (13.12) og dagen i dag kom.

Verste telefonen å få. Legen informerte om at jeg hadde veldig dårlig egg og med tanke på min alder så var jeg fremdeles ung selv om eggene var dårlige. Da jeg nå har to avbrutte forsøk ville de gi meg den siste før de kunne si de har gjort det de kunne. Da vil jeg få samme dose og medikamenter som denne gang, og oppstart vil bli over nyåret en gang, men legen anbefalte ikke å vente så altfor lenge pga mine dårlige egg.

Han informerte også om at det finnes eggdonasjon og kjente verden raste i sammen. Han sa de ikke kunne anbefale pga Norge er i mot den slags, men at mulighetene finnes og mente jeg hadde gode sjanser. Men denne type behandling ikke dekkes.

Da samtalen var over vred jeg meg i tårer og klarte ikke stoppe før samboer kom å holdt meg fast. Vi pratet. Jeg syns alt er så urettferdig.

For en julemåned.. Kjenner jeg vil kjøpe hele verden for å trøste meg selv, men til syvende sist hjelper jo ikke det. Men nå kjenner jeg at en ferie ville gjort susen...

Beklage sytingen... Hater kroppen min i dette øyeblikk

Og i natt hadde jeg så vondt i mage/underliv at jeg vred meg i smerter... Gråt og alt var bare fuckt:smiley-angry019:smiley-angry017

❤️❤️

Jeg har ikke så mange ord å komme med til deg :Heartred
Men mange gode tanker og klemmer :Heartpink

Verdens verste dagen i mitt liv.

Vi hadde uttak tirsdag 11.12 hvor vi fikk ut 4 egg (ett mere enn sist). Ble veldig happy for det, og tenkte gullegget :Heartpink
12.12 skulle klinikken ringe slik at vi fikk vite hvordan det gikk. Da de ringte i 15-tiden kun den dårlige nyheten om at to av eggene ikke klarte seg og de to andre hadde de brukt metoden isci selv om min partner sperm er tipp topp. Her var det heller ikke håp. Mine egg er ikke bra. Jeg har for dårlige egg.
De sa en lege skulle ringe meg i morgen (13.12) og dagen i dag kom.

Verste telefonen å få. Legen informerte om at jeg hadde veldig dårlig egg og med tanke på min alder så var jeg fremdeles ung selv om eggene var dårlige. Da jeg nå har to avbrutte forsøk ville de gi meg den siste før de kunne si de har gjort det de kunne. Da vil jeg få samme dose og medikamenter som denne gang, og oppstart vil bli over nyåret en gang, men legen anbefalte ikke å vente så altfor lenge pga mine dårlige egg.

Han informerte også om at det finnes eggdonasjon og kjente verden raste i sammen. Han sa de ikke kunne anbefale pga Norge er i mot den slags, men at mulighetene finnes og mente jeg hadde gode sjanser. Men denne type behandling ikke dekkes.

Da samtalen var over vred jeg meg i tårer og klarte ikke stoppe før samboer kom å holdt meg fast. Vi pratet. Jeg syns alt er så urettferdig.

For en julemåned.. Kjenner jeg vil kjøpe hele verden for å trøste meg selv, men til syvende sist hjelper jo ikke det. Men nå kjenner jeg at en ferie ville gjort susen...

Beklage sytingen... Hater kroppen min i dette øyeblikk

Og i natt hadde jeg så vondt i mage/underliv at jeg vred meg i smerter... Gråt og alt var bare fuckt:smiley-angry019:smiley-angry017

I feel your pain.

Føler virkelig med deg nå. Denne samtalen er så utrolig vond å ha. Det er heller ikke lett å komme seg opp av det hullet man havner i.

Selv om jeg etter mange forsøk innså at ED etterhvert kunne bli et alternativ, var jeg allikevel ikke helt forberedt på det når det ble en realitet.

Jeg har sjeldent følt meg så mislykket og redd for å bli forlatt av mannen min. Men som ham sa til meg, at jeg var fortsatt dama han ville ha gang på gang.

Uansett ta tiden du trenger, dette er tungt. <3

Klem ❤️

Jeg føler så veldig med deg :Heartred Ikke umulig at vi er i samme båt etterhvert.. Helt naturlig å være sint på kroppen sin og føle på den enorme urettferdigheten. Bruk tid på å sørge nå, også vil det bli lettere for dere å finne ut hva dere ønsker videre når det verste sjokket har lagt seg. Håper du har gode mennesker rundt deg nå:Heartred

:Heartred Så trist å lese om din fortvilte situasjon. Håper samboer og du tar godt vare på deg, og at 2019 blir et magisk år for dere!

Klem❤

❤️

Vettu! Dette er akkurat som å høre vår historie!
Vi hadde også 2 avbrutte pga mine dårlige egg... og fikk beskjed om at vi hadde 2% sjans til å klare det med assistert befruktning .. jeg var knust! De ba også oss om å vurdere eggdonasjon, noe vi gjorde. Vi bestilte til og med flybilletter til Spania for konsultasjonstime. Vi fikk ett siste forsøk, og ingen hadde trua.. verken vi eller klinikken men da hadde vi hvertfall gjort alt. Jeg var millimeter unna å bare gi opp og reise hjem igjen før det siste uttaket. Men!! Ved siden av meg ligger mirakelbabyen på 8 uker... ALDRI gi opp <3

Nei, så trist å lese :( Jeg har ikke ord! Håper så innmari at dere får oppleve et mirakel slik Froggc86 forteller om :Heartbigred Sender deg en stor klem!

Back
Topp