Guttemammatil4
Andre møte med forumet
Hvor skal vi starte?.. Har 3 gutter fra før 7, 6 og 15 mnd. Jeg har hele tiden ønsket meg en jente helt ærlig. Denne gangen visste jeg ikke jeg var gravid fordi jeg hadde ingen symptomer. Ingen ting tydet på graviditet. Men etter uteblitt mens og siden den aldri kom tok jeg sjekk. Joda GRAVID lyset det opp på Clearblue. Åhneiii tenkte jeg først, vi skulle stoppe med 3 gutta våre. Siden jeg hadde ingen symptomer, hadde jeg følelsen på jente. Opptil flere ganger. Kinesiske kartet visste også jente. Kjente litt på håp, vet det er utrolig urettferdig å ønske at det stemte. Sjekket Google for alle andre som opplevde samme symptomer som meg ventet jente. Idag hadde jeg ultralydtime, den UOL. Gjett hva som visste, enda en gutt. Jeg kjente jeg ble helt målløs, kald, varm, lei meg, sint, følte liksom alt på engang. Noe så urettferdig følte jeg, alle jeg kjenner har jente. Hvorfor skal IKKE jeg få. Her sitter jeg i bilen, gråter og gråter. Enda en gutt, liten del av meg ble ikke glad i det hele tatt. Er ikke det feil av meg å si... vet med meg selv gi det tid så blir det BRA, jeg kan glede meg over en nytt barn. Men akkurat nå er jeg lei meg. Skammer meg veldig å skrive dette men, kanskje flere som føler slik og kanskje best å få skrive det bare. Få det ut. Bittelillebror du blir elsket, men mamma din må få lov til å gråte litt <3