soppinfeksjon

Skiftendeskydekke

Andre møte med forumet
Har hatt i 4 år en kraftig soppinfeksjon som jeg ikke får bort. Kan dette hindre meg i å bli gravid ?

Har du vært hos legen???! Anbefaler på det sterkeste at du tar en skjekk der, du får sikkert antibiotika, slik at du får bukt med infeksjonen. Er ikke sikker på om den er noe hinder for å bli gravid, men en langvarig infeksjon kan jo gjøre skade da...! Å ikke er det noe behagelig heller, vil jeg tro!? Mener i allefall at det ikke er noe ideelt å ha langvarig infeksjon i underlivet...og råder deg til å komme deg til legen raskest mulig[;)]

Lykke til med prøving[:)]

Har vært hos legen, mange ganger, og han gir meg bare canesten, igjen og igjen, men jeg blir ikke bedre. Hva for en skade kan en sopp infeksjon gjøre da ??

heisann...
jeg har hatt sopp infeksjon selv,og canesten hjalp heller ikke hos meg...
men det gikk heldigvis bort av seg selv etter kort tid etter behandlingen av salven...
du kan jo alltids gå på apoteket å snakke med de..vet de har flere forskjellige salver der...og piller..
men du skal oxo være forsiktig meg hva du har på deg..ikke noe som er for stramt,og veldig nøye meg hygene...ikke vaske deg med klut i underlivet da det er irriterende for huden...
vet ikke om det kan hindre en graviditet...men,det er nok ikke så bra for fosteret om det blir født når du har det...

lykke til videre i allefall...håper du blir kvitt det..

klem[:)]

Jeg hadde en soppinfeksjon for noen år siden, kortvarig men dog...fikk tablett-kur jeg (antibiotika av noe slag).
Det er jo slik at man kan bli steril av enkelte kjønnssykdommer, og jeg har også hørt dette at det ikke er bra for fosteret hvis man har infeksjon når man skal føde. Hvis ikke legen din tar deg på alvår ville jeg ha prøvd en annen lege!
Man skal jo ikke gå rundt å ha en infeksjon i 4 år!!!
Ellers er det lurt å nøytralisere miljøet der nede...spise basisk mat! Truseinnlegg og trange bukser er heller ikke bra hvis du vil ta knekken på infeksjonen.

Håper du finner en lege som HJELPER deg med dette...lykke til[;)]

[&:]Synes dette er vanskelig, for alt har jeg prøvd, og det blir ikke borte. Det lukter, det renner, lukter og har konsistens som surmelk og forknoklet ost. Det er ekkelt. Hva er basisk mat ? Er veldig glad i sukker, sjokolade og loff, og slikt. Har liksom behov for søtsaker. Er det sant at sukker gir næring til soppinfeksjonen ? Bruker typens bokser shorts, og vide underbukser, burde jeg dusje mer ? Hva skal jeg gjøre for å ta knekken på det da ? Vil det hindre meg i å bli gravid ??

Hei, jeg har ikke hørt at en soppinfeksjon er et hinder for å bli gravid. Jeg har selv vært plaget med det. Men å ha en infeksjon i 4 år, og legen ikke gjør annet enn å gi deg canesten.....da ville jeg byttet lege. Du burde forhøre deg med de på apoteket, de har ofte gode råd å gi.
Håper du blir kvitt det, men du burde holde deg unna søtsaker. Bruk bare rent vann når du dusjer deg nedentil, vet det er mange som bruker sterke såper for å få bort lukt.

Lykke til da [:D][:D]

sikker på det er sopp da da? Hvis det ikke fungerer. Har du blitt testet for kjønnsykdommer? Kanskje det er bakteriell vaginose eller hva det heter... Høres veldig rart ut at det ikke forsvinner hvis det er sopp

Hei igjen!

Frukt og grønt er ganske basisk mat, spesielt hvis det spises rått. Tror også melk er basisk.
Sukker er veldig uheldig, og forekommer også gjerne i sammenheng med syre (eks. cola).
Så er det viktig å holde området rent og tørt (hvilket jeg ikke betviler at du gjør så godt du kan).
Et kjærringråd i den forbindelse er å ha på potetmel (kun utvendig) etter vaskinga (fikk høre det av bestemor en gang i tiden).

Fortsatt lykke til!

Er testet for kjønnsykdommer, og det eneste de fant hos meg var sopp infeksjon. Får prøve så godt jeg kan da, å holde det borte.

ORIGINAL: Skiftendeskydekke

[&:]Synes dette er vanskelig, for alt har jeg prøvd, og det blir ikke borte. Det lukter, det renner, lukter og har konsistens som surmelk og forknoklet ost. Det er ekkelt. Hva er basisk mat ? Er veldig glad i sukker, sjokolade og loff, og slikt. Har liksom behov for søtsaker. Er det sant at sukker gir næring til soppinfeksjonen ? Bruker typens bokser shorts, og vide underbukser, burde jeg dusje mer ? Hva skal jeg gjøre for å ta knekken på det da ? Vil det hindre meg i å bli gravid ??

Sukker er kjempe fyfy!! Det er det første du burde slutte med.. Samme med melk og melkeprod.. Sure produkter er bra.. Appelsinjuice f.x! Du må IKKE dusje mer å hvertfall ikke vaske deg med såpe! Da tar du livet av kroppen egen surhet der nede å gjør det enda verre å bli kvitt soppen! Et godt råd er å smøre med yoghurt naturell der nede, samt kjøpe en gangssprøyter å sprøyte yoghurt inn i skjeden! Å ligge med det natta over, NAKEN! For å få luft der nede!

Back
Topp