soppinfeksjon

x1xMiss.H

Flørter med forumet
Tror jeg har fått soppinfeksjon, det har jeg hatt en gang før, men har lest at det kan man få når man blir gravid..
Det klør noe voldsomt! Det er vel bare canesten jeg kjøper da...? eller må jeg snakke med legen først?

Jeg aner ikke, men dytter for deg[:)]

Du bruker canesten ja, men dytt pilla inn med fingeren og ikke den staven som følger med [:)]

ok :) regner med jeg ikke trenger å spørre legen først..
takk for dytt, og svar!

Jeg bruker bare canesten kremen jeg. Soppen trur jeg gror ekstra godt hos meg i dette svangerskapet også....desverre.

Det hjelper å skifte undertøy hver gang du smører, og passe på å være ekstra renslig.

Jeg hadde dette mye i starten ved forrige svangerskap. Jeg fikk det til og med en uke før termin, og den gangen var det skikkelig vondt!!![&:] På føden anbefalte de men prevaryl, så da brukte jeg den. Både vagetorie og krem. Forsvant ganske kjapt!

God bedring, det er virkelig et herk!![:'(]

ORIGINAL: SunShin

Du bruker canesten ja, men dytt pilla inn med fingeren og ikke den staven som følger med [:)]

Trenger ikke å snakke me legen, er jo helt ufarlig, og ganske så normalt å få[:)]

trenger ikke snakke m legen,kjøp canesten og følg det som står på pakken...

Takk for svar gojenter :)

Ja det er skikkelig plagsomt, kan jo ikke gå ute blant folk, og så plutselig få DET kløanfallet hehe!
Det har kommet nå i helgen, så får stikke å kjøpe meg canesten imorgen, skal bli godt å få det vekk, er noe skikkelig herk ja!

Back
Topp