Soppinfeksjon uke 13 og blødning

Sisteforsøk

Andre møte med forumet
Heisann. Har fått påvist kraftig soppinfeksjon vaginalt selv etter ferdig canestenkur. Har siden igår kveld blødd ca to fulle bind og det bare fortsetter. Tatt UL idag og alt var fint med barnet og de så ingen blødningsfokus. Har andre opplevd å blø såpass ved soppinfeksjon. Prøver igjen med canesten etter leges anbefaling i fem dager med stikkpille men blør bare mer av det… andre erfaringer med soppinfeksjon og blødning? Er i uke 13

Jeg blødde mye i mine svangerskap, med første var det stort sett spotting og mindre blødninger, mens med yngste blødde jeg mye mer, litt som en menstruasjon, bare litt kortere. Hadde ikke sopp, da, så jeg svarer vel egentlig ikke på spørsmålet. Men jeg hadde en soppinfeksjon som ikke ga seg i våres, og da fikk jeg en pille jeg skulle svelge av legen, som tok knekken på det. God bedring :)

Man har lettere for å blø som gravid. Så kan være soppen som gjør det. Ikke opplevd det selv men er ett forslag. Å dytte ting inni der som gravid kan fort gi blødninger. Med eldste så blødde jeg uten grunn men det var ikke noe galt.

Kan det være at du har en blodansamling (hematom) inni livmor som skal ut nå, og at det tilfeldigvis sammenfaller med soppinfeksjonen?

Jeg hadde et hematom i forrige graviditet i uke 14 da friskt rødt blod bare rant og rant.
Det var kjempeskummelt da og jeg føler sånn med deg, men jenta mi er idag 8 år og full av sprell ennå, så det kan gå bra selv om man blør.

Håper soppinfeksjonen forsvinner snart, så vidt jeg husker kan det være utrolig vondt.
God bedring :Heartred

Kan det være at du har en blodansamling (hematom) inni livmor som skal ut nå, og at det tilfeldigvis sammenfaller med soppinfeksjonen?

Jeg hadde et hematom i forrige graviditet i uke 14 da friskt rødt blod bare rant og rant.
Det var kjempeskummelt da og jeg føler sånn med deg, men jenta mi er idag 8 år og full av sprell ennå, så det kan gå bra selv om man blør.

Håper soppinfeksjonen forsvinner snart, så vidt jeg husker kan det være utrolig vondt.
God bedring :Heartred
De så ingen hematom på ultralyd (vært 5 ganger nå på 13 uker og sist igår). Så veldig rart… bra det gikk fint med jenta di det gir håp

Back
Topp