Soppinfeksjon og eggløsning

AnneC84

Forumet er livet
Hei!

Jeg legger ut spørsmålet her, siden befruktningen hos meg ikke er 100% naturlig, og dere er erfarne kvinner med mye kunnskap - som kanskje kan svare...

Tingen er den at jeg satte el-sprøyte i går kveld, og vi satser jo på hjemmelaget liten tass. Greia er bare følgende:
Eggløsning blir vel i natt en gang (er vel 24-36 timer etter sprøyta ca?) Vi hadde sex onsdag med utløsning hos mannen. Vi prøvde igjen i går, men mannen fikk ikke utløsning. Jeg har nå tegn til soppinfeksjon (ikke med typisk utflod, men med kraftig kløe, smørte med canesten og det lindrer litt). Vi skal prøve igjen i kveld, og håper han får utløsning da (lurer på om han føler presset er litt stort....) Er fullt klar over at sex kan gjøre soppen verre......

1. Gjør soppinfeksjon noe med fertiliteten? Jeg har ikke fått tak i klinikken i dag (symptomene var ikke så kraftige tidligere i dag), så har ikke fått spurt legen. På nettet står det jo alt mulig rart.

2. Jeg er ikke tørr "inni", men er sår (føles tørr, men er det ikke, bare slimhinnene som er irriterte) utenpå. Tenker derfor glidemiddel senere i dag. MEN vanlig glidemiddel kan jo skade spermen... Løsninger??

Tusen takk for svar damer!! (har forresten enorm respekt for den karusellen dere er i, merker på meg selv hva hormoner gjør med kroppen)

jeg hadde det sånn for noen uker siden.
(uten å ha tatt noen hormoner eller noe)
men det gikk over av seg selv etter noen dager...

Håper og tror at vi bare er litt "annerledes" innimellom [:)]

Håper det ordner seg for dere!

Back
Topp