Soppinfeksjon av cyclogest? NB: innlegget inneholder detaljert beskrivelse

Emzz

Andre møte med forumet
Jeg er ganske sikker på at jeg har fått en heftig soffinfeksjon den siste uken Tror ikke jeg har hatt det før så vet ikke helt hvordan det ser ut, men de innerste kjønnsleppene og området rundt er rødt og hovent og det kjør og svir(mulig hvitt belegg også men det kan også være medisinrester).
Går på Cyclogest(dag 11.) så umulig å vite hva som er utflod og hva som er medisinrester men det lukter ikke ille, kanskje litt syrlig
Har noen andre her fått soppinfeksjon i forbindelse med Cyclogest? Hvordan ble dere i så fall kvitt det?

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått en heftig soffinfeksjon den siste uken Tror ikke jeg har hatt det før så vet ikke helt hvordan det ser ut, men de innerste kjønnsleppene og området rundt er rødt og hovent og det kjør og svir(mulig hvitt belegg også men det kan også være medisinrester).
Går på Cyclogest(dag 11.) så umulig å vite hva som er utflod og hva som er medisinrester men det lukter ikke ille, kanskje litt syrlig
Har noen andre her fått soppinfeksjon i forbindelse med Cyclogest? Hvordan ble dere i så fall kvitt det?
Jeg får det hver gang jeg går på Lutinus. Kunne bruke Canesten-salve, men ikke den til å stikke inn.
Føler med deg, det er til å bli gaaaaal av!

Takk for svar❤️ Hjelper liksom når man ikke er den eneste
Huff! Ja det er fortvilende vondt. Husker jeg måtte ta iskald klut med vann å legge der for å kjøle ned litt. Og av og til inn i dusjen bare for å kjøle ned med kaldt vann.
Tipper det egebtlig ikke gjør saken noe bedre, men jeg holdt nesten ikke ut :depressed:

Akkurat det samme her. Har gått på Lutinus nå i seks uker og er endelig ferdig. Er så sår. Det stikker og svir og er helt forferdelig. Smører med csnesten nå og er så glad jeg er ferdig.

Back
Topp