Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det samme. Har en brennende følelse i høyre brystet etter at jeg har ammet. Lille er litt hvit på tunga, men ikke noe ellers. Jeg kjøpte canesten igår kveld så prøver for å de om det kan hjelpe. Legen må vel uansett ta prøver før se kan skrive ut noe? Og med helligdager frem til onsdag så kommer det vel ikke noe svar før det. Om canesten hjelper blir det tur til legen neste uke. Skal på helsestasjonen imorgen så de også skulle ta en titt (snakket med helsesøster på telefon igår).
Hvordan smerter i brystet har du? Er det på begge? Er det noe synlig på brystet?Jeg var å fikk resept på dette i går. Tok ingen prøver, hun bare så på tunga til lille og bekreftet at det var sopp...
Hvordan smerter i brystet har du? Er det på begge? Er det noe synlig på brystet?
Sniker fra juni. Man kan igså bruke blå Farris mot sopp på baby. Smør på med tykk q tips på tunga. Ble rådet av legen til det både fordi det middelet man får smaker pyton for babyen og fordi det funker som bare detNoen som har eller har hatt sopp? Både bryster og babyer? Jeg lurer på om jeg har d.. Snuppa er hvit på tunga og litt på leppene, og d svir i brystknoppene... Noen som har erfaring med dette?
Var på helsestasjonen og de var enige i at det kan være sopp, fikk resept til mini og beskjed om canesten til mor.Egentlig har jeg ingen plager... ikke noe synlig, men har hatt stikninger/iling på det ene brystet når vesla starter å suge enkelte ganger. Ellers har jeg ikke merket noe til det...
Farris funka supert herSniker fra juni. Man kan igså bruke blå Farris mot sopp på baby. Smør på med tykk q tips på tunga. Ble rådet av legen til det både fordi det middelet man får smaker pyton for babyen og fordi det funker som bare det
Farris funka supert her
Og børsta tunga forsiktig med en tannbørste