Usj har fått en kløe der nede... Lurer på om jeg skal kjøpe en canasten kapsel for å få bukt med dridten nå... Har hørt at det kan være greit å ta vivag kapsler etterpå for å gjennoppbygge den normale floraen. Leste på pakningsvedlegetvatbgravide fint kan ta disse men skal jo ta to til dagen i en uke
andre som har erfaring med dette?
Også leser jeg på pampers sin app, så står det om b streptokokker når en er gravid. Syns faktsik det var veldig unødvendig av en app å skrive så masse om dette. Bare å nevne det i det hele tatt. Stod noe om at dette kunne forrkomme i skjeden. Så den nervøse jeg er
uff andre hørt om dette? Regner jo me d er sopp jeg har... Stod jo veldig lite om symptomer på dette..,
Ikke meningen hvis andre blir nervøse nå men lurer sånn på om dere har hørt noe om dette fra jordmor el lignende?
Også leser jeg på pampers sin app, så står det om b streptokokker når en er gravid. Syns faktsik det var veldig unødvendig av en app å skrive så masse om dette. Bare å nevne det i det hele tatt. Stod noe om at dette kunne forrkomme i skjeden. Så den nervøse jeg er
Ikke meningen hvis andre blir nervøse nå men lurer sånn på om dere har hørt noe om dette fra jordmor el lignende?