sopp

Kristin982

Forelsket i forumet
Ekkelt er det! Asj... og egentlig ingenting å gjøre mot (hjelper ingenting hos meg) har det siden siste svangerskap, det kommer og gå. men nå er det tilbake for fullt. Fikk henvisning til gynekolog imorgen. Regner med at han kan ikke gjøre noe. Men kanskje kan han sjekke bebisen??? Hadde vært koselig å høre et bankende hjerte eller se lille under på UL.

Flere som sliter med sopp?

God kveld jenter

Jeg får sopp når jeg tar pencilin, ekle greier emoticon  Jeg er heldigvis så heldig at canesten virker på meg, viss ikke hadde jeg blitt gal tror jeg.

Bare hvis jeg har gått på en veldig sterk pencilin kur. Er du sikkert på at det er sopp og ikke bare ubalanse i underlivet?? De har sånne vaginal tabletter med melkesyre som gjenoppretter ballansen ¨på apoteket..

Eg fekk ofte sopp nedentil i mine andre to svangerskap og det hjalp med canesten hos meg.
Ikke noe særligt å ha det der.

Alvepike skrev:
Bare hvis jeg har gått på en veldig sterk pencilin kur. Er du sikkert på at det er sopp og ikke bare ubalanse i underlivet?? De har sånne vaginal tabletter med melkesyre som gjenoppretter ballansen ¨på apoteket..

Sign.  Er ikke sopp - alt som klør, hehe..

Jeg hadde mye sopp da jeg gikk på p-piller, men tror ikke jeg har hatt det etter at jeg sluttet for snart tre år siden. Jeg fikk det sikkert et par ganger i året, og iallefall hvis jeg var syk. Hvis jeg hadde feber og svettet litt ble jeg klam, og soppen blomstret. På meg har sopp aldri klødd, det bare svir og er dritvondt. Men canesten hjalp da. Bruk tablettene også, så det er noe som virker inne i skjeden også.

var hos gyn igår og ja jeg har nok sopp i underlivet. Som ventet... men alt er ok med lille bebisen og jeg skal ikke bekymre meg. Hvis jeg har det bra går nok soppen tilbake sier han. Skal holde meg frisk, smøre meg med olivenolje og tar stikkpiller og krem fra apotek.
Da får vi se om det hjelper.

Og virkelig, kvalmen og formen min er mye bedre og da ble soppen også bedre!

Jeg hadde det tidlig i svangerskapet, men canesten alene hjalp ikke.'

Jeg brukte canesten og bioclin samtidig, 2 ganger per dag i 3 dager så merket jeg bedring! Så i mitt tilfelle var det nok både sopp og ubalanse. Jeg anbefaler virkelig bioclin multigyn actigel. Får kjøpt på vitus apotek ;)

Takk! Skal nok snart en tur til apoteket!

Back
Topp