Sopp!!

Lykkelig mamma til 2!!!

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med sopp?? Lillegull har fått sopp i munnen sin og hylgriner når han skal spise for det svir sikkert sånn.. Så blir jo lite mat og myyyye grining.. Huff..
Fått medisin men noen som har erfaring med om det tar lang tid før det hjelper??

ORIGINAL: frøken Andersen*

"Smør" på naturell yoghurt :) Funket her!
Men hun skrek ikke da, vare bare hvit..

Takk for råd!
Det skal prøves [:)] Har også lest at blå farris kan hjelpe.. Får prøve det som prøves kan[:)]

ORIGINAL: Bibba

Takk for råd!
Det skal prøves [:)] Har også lest at blå farris kan hjelpe.. Får prøve det som prøves kan[:)]

Jepp, helsesøster sa yoghurt eller farris til meg :)
Da tenkte jeg at yoghurt er nok best [:)]

Det har sikkert ikke noe å si, men er det ikke slik at de små ikke skal ha kumelk produkter før de er et år ? synes bare det var litt rart av helsesøster og gi det rådet da.. men har sikkert litt med mengden og gjøre :)

Snuppa her har hatt det, vi fikk mycostatin hos legen, hun viste veldig fort bedring [:)]

ORIGINAL: Snorkmaiden

ORIGINAL: Bibba

Takk for råd!

Jepp, helsesøster sa yoghurt eller farris til meg :)
Da tenkte jeg at yoghurt er nok best [:)]

Det har sikkert ikke noe å si, men er det ikke slik at de små ikke skal ha kumelk produkter før de er et år ? synes bare det var litt rart av helsesøster og gi det rådet da.. men har sikkert litt med mengden og gjøre :)

Det har med mengden å gjøre, ja. Er stor forskjell på å smøre inn ganen med yoghurt og å gi en flaske med melk.

Litt kumelkprotein går nå greit. De får det jo tross alt via morsmelk hos de som drikker/spiser produkter med kumelk i (hvilket er det aller aller fleste).

Vi fikk beskjed av hs å smøre på Farrisden originale flere ganger daglig. Men jeg fant ut at det gadd jeg ikke, sp jeg ringte til legen å spurte om jeg kunne få resept på Mycostatin i stedet.Småen ble mye bedre etter bare noen dager. Så vi holder framleis på å smøre på tunga.Er vel på 2. uka nå tenker jeg [:)]

Fikk tips om yoghurt vi å, da hadde hun litt hvitt på tunga.
Etter et par dager var hele tunga, kinnene og leppene hvite så funket dårlig her.

Fikk mycostatin av legen som jeg tok på en q tips og gned på de plassene hun hadde belegg, forsvant fort da.
Dersom du ammer må du beh deg selv å, sykehuset anbefalte canesten krem 8 ganger daglig.

Behandling i 14 dager.

Ull innlegg måtte i gryte og kokes og alt annet som er nær brystene på 60grader i maskinen.
Gå mest mulig uten bh.

Var tipsene jeg fikk da

God bedring, er noe styr den trøska.

Hvilken medisin fikk du da? Skal du behandle deg selv også?
Håper det blir fort bedre, stakkars liten..Var derfor han var så utilpass i går da kanskje?

her fikk vi først den reseptbelagte mixturen, men den funka dårlig, tok bortr det værste men ikke alt. vi holdt på i nesten 1 mnd og blei ikke borte.. var på hs fikk da beskjed om å smøre munnen hennes med tyttebærsyltetøy eller farris med sitron. og i tillegg MÅTTE jeg smøre meg selv med canesten...
drittlegen min hadde jo ikke sagt at jeg måtte behandles også..
så nå etter 1.5 mnd med sopp så har mini blitt bra og jeg bedre.. grunnen til at jeg var såå sår som jeg var var soppen[&:] kunne jo ikke jeg vite[8D]

ORIGINAL: toffen

Hvilken medisin fikk du da? Skal du behandle deg selv også?
Håper det blir fort bedre, stakkars liten..Var derfor han var så utilpass i går da kanskje?

Fikk noe mikstur til han og så får jeg smøre meg selv med canesten selv om jeg ikke har symptomer..
Men idag har han vært blid og fornøyd og normal igjen heldigvis så medisinen hjalp heldigvis fort..
Fikk roet han igår også med paracet.
Men må fortsette i 14 dager da..
Var nok derfor han var så urolig ja, ville ikke ha pupp eller noe.. Ble verre på puppen for svidde sikkert..
Men nå blir alt bra igjen[:D] Herlig!!

Back
Topp