Sopp rundt munnen?

sussna91

Elsker forumet
Januarlykke 2016
ImageUploadedByBV Forum1370801210.325921.jpg
Slik har snuppa sett ut ett par dager, vi blir behandlet for sopp, men kan det være tilfelle at hun også har fått det rundt munnen? Eller er dette bare vanlig utslett? Startert med små rødeprikker for snart en uke siden! Men utviklet seg de siste dagene.

Det kan være sopp ja. Det er faktisk ikke unormalt :)

Ville nok hørt med lege eller hs før du setter igang no behandling. For det kan jo også være noe annet også :)

Ligne veldig på atopisk eksem. Storebror fikk det i ansiktet da han var 8 uker.

Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08

Er d ikke eksem da?? Synes d ligner på d jeg:confused:

Helena 8/4-13 :D<3

Det kan se ut som det også ja. Samtidig kan det se ut som allergisk reaksjon. Eldste ble slik da hun fikk enfamil/prosobee mme, da den er soyabasert.

Ligne veldig på atopisk eksem. Storebror fikk det i ansiktet da han var 8 uker.

Synest det ligner på det jeg og,største snuppa herhar det og,begynte vel rundt 3 mnd på hun.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det kan godt være eksem, da både jeg og sambo har hatt det! Får ta en tlf til helsesøster i morgen og høre! :) Håper for hennes skyld at det ikke er det.

Det kan godt være eksem, da både jeg og sambo har hatt det! Får ta en tlf til helsesøster i morgen og høre! :) Håper for hennes skyld at det ikke er det.

Nei får håpe d ikke er d! Jeg har atopisk eksem, og fikk d når jeg var 1mnd gammel..
Bruker hun Smokke ? Kan være den som gjør at hun får eksem? Varm og klamt kombinasjonen.

Nei får håpe d ikke er d! Jeg har atopisk eksem, og fikk d når jeg var 1mnd gammel..
Bruker hun Smokke ? Kan være den som gjør at hun får eksem? Varm og klamt kombinasjonen.

Ja, hun bruker smokk og i tillegg den siste uken så har hun gulpet en del! Prøver å være flinke til å holde det tørr. Hun sover ikke med smokken, for når hun har sovnet godt så mister hun den uten at det gjør noe :)

Smør hun med en god fuktighetkrem. Har du akrem i huset?

Obs obs. Når jeg var hos hs med gutten min. Sa de at det var hormonutslett. Vell. Jeg skjønte jo at det ikke var det. Så jeg måtte tilbake noen uker etter for å bevise at det ikke var hormonutslett. Så da fikk jeg resept på Mildison. Da forsvant det veldig raskt

Back
Topp