tingeling1
Forumet er livet
Noen som har hatt det?? Lurer litt på om jeg har det.... Stikker langt inn i puppen både når vesla suger og ellers. Er også veldig øm i puppene,.... Hva gjør man hvis man har sopp? Må jeg til legen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Asil
Er det trøske? Mener å ha lest at man må smøre inn babys munn og pupp med reseptbelagt middel, men husker ikke hva det heter i farta. Hadde tatt meg en tur til legen om jeg var deg. Skal til lege på mandag selv og har samme stikkende smerte i puppene, spesielt etter amming. Verker skikkelig når puppen er tømt. Skal gi beskjed om hva hun sier om du ikke har vært hos legen selv innen da.
Asil
ORIGINAL: Asil
Kom plutselig på at jeg skal på barseltreff på helsestasjonen i morra, så skal snakke med helsesøster da. Har akkurat amma for ørtende gang i dag og sitter her med en skikkelig vond pupp hengende løs.
Flere som får nesten hvit brystvorte etter amming? Tror han suger så hardt at brystvorta hovner opp og melk ikke kommer ut etter at han har sluppet taket.. Kan ikke komme på en annen forklaring.
Æjs, hvorfor kan ikke amminga være enkel??
Asil