Sopp? (på mor)

vinterkyss

Elsker forumet
Hvor mange dager skal man smøre seg med canesten før det slutter å klø [>:] [:@] [:(]

(kjøpte kombipakka, og tok stikkpillen for 3 dager siden. Smurt med i 3 døgn... )

Det kan vist klø i noen dager. men skal jo bli mildere ettervært.
Jeg tok stikk pille på torsdag og klør noe enda men det er blitt veldig mye bedre.
Viktig at man ikke klør seg og at man vasker seg med kunn vann og ikke har sex.
La det være i fred.

Signerer innlegget over meg.
Men hvis det fortsetter å klø etter at kuren er fullført og det ikke blir noe bedre så ta kontakt med lege. Da kan det være noe annet enn sopp som plager deg og det bør undersøkes av en lege for å få riktig behandling for det. [:)]

Har gått på 4 pencilinkurer på rappen. For streptokokker i halsen, og streptokokker som satte seg i kjeven...
Etter avsluttet pencilin klødde jeg vanvittig nedentil, og regnet med det var sopp (aldri hatt det før nemlig)
Men syns bare det tar så innmari lang tid før symptomene blir mildere... Er så sår at jeg blør når jeg tørker meg... (joda sex kan jeg holde meg unna, men å unngå å klø [X(])

Har du brukt det mye? Kanskje du har blitt resistent?
Kan være at Pevaryl funker bedre [:D]
Jeg må til lege å få resept på Diflucan for at det skal gå bort [:'(]

Jeg lærte av en dame som har kreft, når man har kreft så går man igjennom så mange forskjellig type behandlinger og har gjerne sopp veldig ofte pga lavt imunforsvar. Det hun gav meg råd om var kjøp youghert naturell dypp en ob i den og putt in ob. Den avkjøler slik at det ikke klør samtidig som den gjennoppretter balansen i systemet. Du får tilført melkesyrebakterier som er sunne. Prøvde dette to ganger og har ikke hatt det etterpå. Men nå skal det være sagt at jeg går alltid på toalettet etter sex , for om man ikke gjør det så er sjansene for å få sopp veldig store:-)

Nei, har aldri hatt sopp før, så er første gang jeg prøver canesten

Back
Topp