Sopp og veldig lett blødning

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Hei. Jeg har mistet 9 ganger tidligere. Har sopp nå og skal kjøpe canesten tablett. Men når jeg tisset så kom det utflod som var veldig lys rosa.. farlig???? Aldri opplevd å blø ved soppinfeksjon før...
 
Vet at mange kan oppleve en bitteliten blødning rundt uke 4, men i sammenheng med soppinfeksjon vet jeg ikke :Heartpink
 
Hei. Jeg har mistet 9 ganger tidligere. Har sopp nå og skal kjøpe canesten tablett. Men når jeg tisset så kom det utflod som var veldig lys rosa.. farlig???? Aldri opplevd å blø ved soppinfeksjon før...
Har ikke opplevd det, men tror ikke det er uvanlig. Du vet det sikkert, men husk å ikke bruke applikator til tabletten.
 
Takk for svar dere! Har ikke blødd mere heldigvis [emoji4]
 
Det er ikke uvanlig med små blødninger når man er gravid. Det trenger ikke ha noe med soppinfeksjonen å gjøre :)
 
Det er ikke uvanlig med små blødninger når man er gravid. Det trenger ikke ha noe med soppinfeksjonen å gjøre :)
Takk[emoji4] blir bare så redd da det er mitt 10.svangerskap og jeg har bare blødd en gang og da var det sa. De andre 8 var ma også har jeg en sønn som blir 8 [emoji4] MEN jeg har ikke blødd mere og testene mine er sterkere så jeg er fortsatt ved godt mot [emoji4]
 
Takk[emoji4] blir bare så redd da det er mitt 10.svangerskap og jeg har bare blødd en gang og da var det sa. De andre 8 var ma også har jeg en sønn som blir 8 [emoji4] MEN jeg har ikke blødd mere og testene mine er sterkere så jeg er fortsatt ved godt mot [emoji4]
Off, det skjønner jeg godt! Hadde sikkert vært nervevrak om det hadde vært meg... Du er tøff som fortsetter å prøve!! Håper det går veien denne gangen ❤️ Jeg hadde myyye småblødninger i min første graviditet, men alt gikk fint. Så det trenger ikke bety annet enn skjøre slimhinner :)
 
Off, det skjønner jeg godt! Hadde sikkert vært nervevrak om det hadde vært meg... Du er tøff som fortsetter å prøve!! Håper det går veien denne gangen [emoji173]️ Jeg hadde myyye småblødninger i min første graviditet, men alt gikk fint. Så det trenger ikke bety annet enn skjøre slimhinner :)
Håper og krysser på at det bare var sårt der nede [emoji85] hehe kan ikke gjøre noe til eller fra uansett. Må bare prøve videre [emoji171]
 
Back
Topp