sopp...mindre melk..

Fruktfat

Glad i forumet
Kan sopp hindre melkeproduksjon?
Snuppa har sopp/trøske i munnen, og jeg har også fått det på brystvortene.

Vi behandles begge to...men jeg føler ikke jeg blir bedre. snuppa har blitt litt bedre i munnen.

Har ammet henne hele tiden,selv om det gjør jævli vondt. men nå føler jeg at jeg har mye mindre melk!

Det kan gå flere timer mellom hver gang hun spiser (noe som skjer sjeldent) men jeg føler ikke at puppene blir fullere.De er lissom bare like "tomme", og føler snuppa heller ikke blir helt fornøyd,som om hun blir irritert fordi det ikke kommer nok ut...[:(]

Det kan godt være at du har mer ennnok melk selv om de ikke føles sprengt. Den der sprengte følelsen går som regel over etterhvert selv om ikke melkeproduksjonen går ned. Den har kanskje bare stabilisert seg litt?

ORIGINAL: Inmari

Det kan godt være at du har mer ennnok melk selv om de ikke føles sprengt. Den der sprengte følelsen går som regel over etterhvert selv om ikke melkeproduksjonen går ned. Den har kanskje bare stabilisert seg litt?

Ja det kan godt henne det...men når ikke snuppa virker fornøyd en gang[8|]
Puppene føles som svisker...alså...HEILT tomme[&:]

dytt

Tenker det er flere her med samme erfaring. Men jeg lover deg at de ikke trenger å være tomme selv om de føles sånn. Det er også helt vanlig om man har litt mindre melk på kvelden enn på morgenen. Tror ikke du bør være bekymret. altså.

Back
Topp