Sopp?! Eller?!

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Okei, dette er litt ekkelt, men jeg vet ikke hvem andre jeg kan spørre :P DETALJER. Tenker å ringe legen i morgen, men er litt out of the loop i kveld og trenger råd.
Siden i forigårs (etter samleie på morgenen) har jeg hatt en sviende, liksom brennende smerte i skjeden. Var på UL og tok UVI-test samme dag (i forigårs), så vet at det ikke er det. Det klør ikke, men liksom brenner konstant, som om det er hovent der nede. Sexen var veldig smertefull, akkurat som om jeg var helt tørr og for trang nedentil. Føles litt som om jeg har satt i en tørr tampong feil på en måte, samtidig som det brenner.

Hva kan det være? Har ikke økt/oste-aktig utflod eller noe, så aner ikke om det er sopp eller ikke. Noen som har hatt noe liknende?

Har hatt det likedan før og da brukte jeg canesten stikkpille en gang..da forsvant det med meg i alle fall:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Floraen blir annerledes der nede, mange blir tørre og mer sensitive. Hos meg klør det også etter sex, og det svir når jeg tisser. Har ikke noe særlig utflod og tror ikke det er sopp.

Floraen blir annerledes der nede, mange blir tørre og mer sensitive. Hos meg klør det også etter sex, og det svir når jeg tisser. Har ikke noe særlig utflod og tror ikke det er sopp.
Men kjenner du det flere dager etterpå?

Du kainn prøv å smør med litt surmelk å dusj etterpå, d ska visst hjelp på når man e rød å svir/brenn nedentil :) Gammelt kjærringråd,som virke på mang æ kjenne :)

Kanskje du fikk litt rifter på grunn av at det var litt tørt? Det kan isåfall gjøre vondt og man kan oppleve sviende smerter. Hvis det ikke går over om et par dager kan du jo forhøre deg med lege.

Det utvikler seg sikkert ulikt fra person til person, men jeg hadde sopp en gang, og da klødde det helt intenst. Så jeg tenker det kanskje er mer sannsynlig at det er pga samleiet?

Etter sex i dag har jeg vært øm, hoven og hatt smerter. Svir og brenner når jeg er på do. Er så sår at skulle tro jeg hadde fått en tømmerstokk oppi der. Så kan være det du også føler :p

Hvilken såpe vasker du deg med?
Kanskje prøv med bare babyolje som såpe noen dager? Bakteriefloraen endrer seg når du er gravid, noen blir tørre nedentil så glidemiddel er lurt. Når du er tørr og penis går inn og ut kan det fort skape friksjon som irriterer og gjør deg sår.
Tror ikke det er noe farlig, se om det ikke går over til i morgen eller tirsdag :)
Sopp i underlivet kan du google der står det hvordan utfloden er da feks osv.

Da har jeg prøvd canesten stikkpille! Vet ikke om det var sopp, men føler det hjalp. Det kan jo også komme av at underliver ble smurt litt, var ekstremt sårt der nede altså. Kan jo også være sårhet etter samleie som har begynt å gå over, men jeg er iallefall sjeleglad. Har gjort all nødvendig research om sopp, men ble liksom ikke noe klokere og lurte derfor på om dette var en "gravid-greie". Dama på apoteket sa jeg bare kunne bruke pilla og se uten å konsultere lege. Er bedre iallefall, så kan hende det var det.

Bare for å klargjøre for andre som evt. måtte lure: utfloden hadde ikke endret seg og det klødde ikke. Bare sved. :D Men canesten hjalp!

Har også hørt at eddik skal fungere fint mot sopp, hiv det i badekaret å ta deg et bad :)

Kjøp canesten! Funker det, så er de knall...funker det ikke, så er det noe annet ;)

Back
Topp