sopp? bruke canesten?

LostWitness

Glad i forumet
*sorry for kanskje litt ekle detaljer*
jeg tror jeg har fått sopp...[:'(] klør ihvertfall no veldig der nede, men mest "utvendig" ... litt innvendig også... og de indre leppene er helt røde...også ganske ømt og sårt....[&:]
kan dette være sopp, eller er det bare fordi jeg har brukt bind i snart 5uker??? (4uker og 5dager siden jeg fødte)
kan jeg prøve litt med canesten krem??(har det liggende nemlig) (kan brukes når man ammer)
tenkte å bare bruke det mest utvendig, for er litt skeptisk til å smøre innvendig pga jeg sydde.. stingene er nok borte, ser ihvertfall ikke no..

noen som kan komme med noen råd?

Ja prøve me canesten...
Sia du har det ligganes e det liten vist å fare tel legen før han blir å sei du ska bruke canesten eller en anna som eg ikkje huske ka heite.. (begge selges jo resept fritt på apoteket)
Det kan jo høres ut som sopp, og det kan man jo få som følge av at man bruke bind lenge... E jo veldig fuktig der nede da...
Eg fikk det etter første svangeskap.. Ikkje fått det denna gangen..

Jeg har brukt canesten på brystvortene jeg da og fått beskjed av legen om å gjøre dette når hun hadde trøske, det er jo sopp og smitter over til brystvortene.. Så når jeg kunne smøre på brystvortene kan du smøre i underlivet vil jeg tro[:)] Lykke til!

takk alle sammen[;)]

da prøver jeg det, og krysser fingrene for at det blir borte....

Back
Topp