Sopp bak ørene?

Pogo

Gift med forumet
Lillegutt er fuktig bak ørene (under der som øret blir liggende mot nakken), og nå lukter det litt sopp på ene siden. Vi prøver å holde det tørt, men siden det ligger helt inntil blir det nok for tett. Kan man smøre med noe?

ORIGINAL: Ulva

canesten er veldig bra mot sopp

men kan jeg bruke det på babyen?

ORIGINAL: Pogo

ORIGINAL: Ulva

canesten er veldig bra mot sopp

men kan jeg bruke det på babyen?

tja det tror jeg... ring helsesøster å høre eller spør på apoteket dem har peiling!

DA har jeg et spr. hvordan lukter denne soppen? Lurer på om tulla har det og... [8|]

Vasker og tørker hele tiden, men forsvinner ikke denne lukta [&:]

ORIGINAL: Tessy_

DA har jeg et spr. hvordan lukter denne soppen? Lurer på om tulla har det og... [8|]

Vasker og tørker hele tiden, men forsvinner ikke denne lukta [&:]

Hmm, hvordan skal jeg forklare det tro.. Litt klam og tett lukt liksom. Kanskje søtlig? Jeg kjenner lukta igjen fra da jeg jobbet i helsevesenet..

Oki... Hmmm...

For her kan det minne litt om ostepopp... [8|] Hehe...

Oki... Hmmm...

For her kan det minne litt om ostepopp... [8|] Hehe...

*lukte på ostepop* Tja, det ligner kanskje litt [:D]

Hmmm... Okay, da får jeg snakke med helsesøster da... [8|]

Hmmm... Okay, da får jeg snakke med helsesøster da... [8|]

Det viktigste er å holde området tørt, men det er litt vanskelig synes jeg

hmmm... prøve babypudder kansje?...

jeg fikk beskjde (siden hun har trøske) så vis hun fikk prikker på underlivet så skulle jeg smøre med canesten så da tror jeg det går bra å ta bak øret å..

canesten er ok.

men bak ørene er det veldig lett for å legge seg såpe. det er hvitt og lukter helt jæ****!!!

man må passe på å tørke vær gang man bader. veldig viktig. eller så danner d seg der. og d kan nok ende med sopp om det aldri blir tørket vekk liksom.

sivgerinnen min er frisør og ho sier ofte gamle menn har sånn bak ørene. og d er også såpe siden de slurver med tørkingen.
mannen min har hatt ett tynt lag såpe før og.

husk å tørk etter hvertbad og ofte om de gulper når de lligger å. :-D

Back
Topp