Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere opplevd liknende? Mellomste fikk sopp av Pampers, når hun var baby. Minste bruker kun Libero (touch), men har fått sopp så mange ganger på de 10 mnd hun er.. Slo meg først i stad at det kan være bleiene?
Hun her har hatt det en eller to ganger tror jeg, er 4mnd. Bruker libero, den gamle typen. Men jeg tenker kanskje det er bleier generelt, for det blir jo veldig tett?
Aldri opplevt det :/ kan vell hende noen er mer utsatt en andre og ? Eg ville testa om det blei bedre med andre bleier. Er selv mest fornøyd med Rema sine bleier. Brukte kun Libero før eg prøvde Rema sine og går aldri tilbake på det valget
Vår fikk kjempeutslett av libero. Kom ikke sopp i det, men storesøster hadde sopputslett da vi brukte libero. Bruker bare pampers vi. Behandler du lenge nok?
Min fikk aldri sopp, men derimot masse stygt utslett av Libero fordi han ikke tålte dem. For ham var det kun Pampers som holdt. Prøv andre merker da dette er så individuelt fra barn til barn. Om barnet behandles mot soppinfeksjonen må du behandle lenge nok for å hindre tilbakefall.