Sophie la giraff

Melody

Forelsket i forumet
Noen som har prøvd Sophie som biteleke til barna ?

Har veldig lyst å prøve denne siden det bare står massevis av godord.
Men har aldri hørt at noen har den, eller har snakket om den...
Så da må eg jo sjekke hos dere![:D]

Link :  http://www.lykkeland.no/

Her finner dere blant annet den verdensberømte håndlagede biteleken Sophie la Girafe
 som har gledet millioner av barn siden hun ble laget for første gang i 1961.
Sophie har vunnet mange prestisjefylte priser, blant annet prisen for beste leke i USA 2009.

Vi har den! Og snuppa elsker den [:D] Sutter og gnager på den så den blir helt våt av sikkel [;)]

Vi har den. Eller storebror hadde den [8D]
Liker den veldig godt!!

Har heller ikke hørt om den, men etter å ha lest om den, tror jeg jeg skal bestille til henne!! =) 

Har akkurat bestillt en [:D]
Lillesnupp har begynt å sikle og gnage på hender så greit å være tidlig ute

Har den vi også. Veldig fin på kvelden da han klør mye i tennene. Trodde lenge det var et bomkjøp.koster jo litt,
sophie, men nå har hun altså kommet til sin nytte!

Vi fikk en i gave, og har så vidt begynt å gi den til han. Han synes den er gøy virker det som, smiler når han trykker så hardt at det kommer lyd, og jobber hardt for å få den i munnen. Da gnager han som en gal! (og tror av og til det er smokk og prøver å sutte [:D])

Kjøpte den i stad faktisk :) Hittil har ikke Sophie slått helt ann hos Olivia, men regner med at det endrer seg etterhvert :) hun eeelsker jo å spise på alt mulig, og Sophie er veldig god og myk :)

ORIGINAL: mammacaroline

Noen som vet hvor man kan kjøpe den på internett eller i Bergen ?
Jeg har lett overalt etter den !!! [:D]
har hørt så utrolig mye bra om den!

Skal kjøpe den, har bare ikke kommet så langt ennå.

lykkeland.no, det er link i det første innlegget her. [:D]

utenom Lykkeland (link i øverste innlegg) så selger Babyshop de ôgså

ORIGINAL: mollee

utenom Lykkeland (link i øverste innlegg) så selger Babyshop de ôgså

Selger Babyshop dem? Da skal jeg jammen dra dit. [:D]

det står under "våre forhandlere" på siden til Lykkeland[:D]

Babyshop i Lørenskog, Oslo(x3), Midtstranda, Lillestrøm, Ski, Billingstad, Rolvsøy, Hønefoss og Stavanger.
Her finner du andre Leketøysbutikker som ôgså forhandler de [:D]

Snuppa har den og er veldig glad i den. Biter og sutter på den [:D]

FORT GJORT!! tihi [;)] Nå har eg kjøpt Sophie her ôgså! klarte ikke å vente lengre [:D]

Har ikke den, men vi har kjøpt en slik til Erlend, og den liker han kjempegodt [:)]

ååååh! den giraffen der hadde hunden min! hun fikk en brukt utgave som min bror fant på jobben.. hun ble avlivet for 2 mnd siden, bare 11 mnd gammel.. var ikke frisk stakkars lille, og ikke noe man kunne gjøre for henne.. hun var sååå glad i den giraffen, så hun fikk den faktisk med seg i graven.. <3
ååååh nå renner tårene her, kjennte det stakk i hjertet når jeg så bildet av den..

trodde det bare var en tilfeldig biteleke vi!
men nå har jeg takket være linken her bestillt en til lillegutt også.. til minne om verdens BESTE voffs! <3
TUUUSEN TAKK!!

ORIGINAL: svanse

Har heller ikke hørt om den, men etter å ha lest om den, tror jeg jeg skal bestille til henne!! =) 

Veeeeeldig glad jeg bestillte den nå, for snuppa prøvde å spise på absolutt alt i dag morges.
Hun har en rundt tøy rangle som er ganske stor og til og med den har hun prøvd å putte inn [8D]
ALT skal smattes på!

Har bestilt denne til snuppa. [:D] Har dessuten bestilt til ei venninne som skal få i nyfødt- gave i mars... [;)]

Back
Topp