Sophie la girafe

det e favoritten her i huset.. anbefales på det sterkeste..
tror alle eg kjenne som har små har skaffa seg den. den e heilt fantastisk[:D]

Så gøy å høre!! [:D] Har himla lyst på den!! [:)] Men litt greit å vite om det er så populært som reklamen sier [;)] Hvor kjøpte du den? Er de kun å få tak i på nett? [:)]

Ååå! Sånn har vi lyst på og:-)

Noen som vet om noen butikker i bergen som selger den? Eventuelt noen nettbutikker som selger den? Og hva koster den??

Ser Lykkeland.no har den,men er utsolgt [:'(][8D] Koster 179,- alene,men finnes i flere "pakkeløsninger" [:)]

Selger de i butikk noen plass,tro? [:D]

Sniiiiker[;)]
Omtrent hele oktober gjengen har den. hehe[8D]

Sander har den også og det er favorittleke på det sterkeste[:D] God å tygge på og lager jo lyd.. hehe[;)]

Babyshop selger de, men de er billigere på ebay dersom du handler der[:)]

På babyshop koster den 199 kr!

Den er super poppis her..!!!! Løp å kjøp.. Jeg har kjøpt den på lykkeland men tror noen snakka om at babyshop butikkene hadde..? eller var det no annet kanskje... *ammetåke* [8|]

ORIGINAL: nurkis og Sander

Sniiiiker[;)]
Omtrent hele oktober gjengen har den. hehe[8D]

Sander har den også og det er favorittleke på det sterkeste[:D] God å tygge på og lager jo lyd.. hehe[;)]

Babyshop selger de, men de er billigere på ebay dersom du handler der[:)]

På babyshop koster den 199 kr!

Yey!!! [:D] Kikka på babyshop,men fant den ikke... Kanskje de er utsolgt der og?? [>:][;)]

Denne må vi ha!! [:D]

Emilian fikk sin i barsel gave. så vet ikke hvor den e kjøpt. men tror den er fra lykkeboden. [8|]
har hørt at de har de i stavanger i en butikk.. men at de nå var utsolgt[8|]

aaaah, den leken ja!! [:D] har barnas hus den da kanskje?

ps. lillejenta di var kjempesøt katrineH[;)]

Tror gutten min er den eneste ungen som IKKE bryr seg om denne leken[8D]

For en skjønn jente du har katrineh!!

Dumt de er utsolgt på lykkeland da.. Men de får vel sikkert inn igjen vil jeg tro.. Tror ikke det er babyshop i bergen jeg.. Ikke som jeg har sett iallefall..

Kan kjøpe den på ebay[:)]

her o e den topp..eg kjøpte an på lilleollebolle men ser di kje har an lengre..kan jo henda di ska få an i da..

Lillesnupp elsker den! Jeg kjøpte den på en gul knapp i bergen. :-)

Back
Topp