Sophie giraffen

Heldig mamma til snart 2

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Oi så skummelt! Men sto at det bare var den minste, viste ikke at den kom i forskjellige str jeg:p Må måle den jeg har:)
Evt så får han bare leke med den mens jeg er der:)
 
Oi så skummelt! Men sto at det bare var den minste, viste ikke at den kom i forskjellige str jeg:p Må måle den jeg har:)
Evt så får han bare leke med den mens jeg er der:)
Men står at den minste er 18cm og det er ikke den helt minste, det er den som er avbildet og det er den vi har :-/ tror det er den "vanligste". Jaja, jeg får følge godt med for lillebror er helt avnhengig av den :p
 
Me og har den, men ikke samma serienr så i artikkelen...
 
Uff, at alt skal være farlig! Vi har også en slik, og den vi har ser helt lik ut som den på bildet, er 18 cm høy, men har et annet serienr... rart... Jaja, hun får bruke den under oppsyn da.
 
Dette har jeg faktisk opplevd med minstemann. Hun lå på magen og spiste på beina. Plutselig havnet beina litt langt inn i munn, og når hun da lente hodet ned mot gulvet gikk beina enda lengre inn i munnen/svelget. Jeg var heldigvis rett ved siden av henne, så jeg fikk tatt den vekk. Tørr nok ikke å la henne leke med den helt alene ..
 
Den der leken er noe oppskrytt møkk. Har kjøpt den og den er jo bare helt elendig :p Frøkna er mye mer intr i ting som lager lyd og har farger. "Nøkler" feks er mye gøyere :p
 
Den er ikke videre populær her. Så vi har ikke det problemet :)
 
Artikkelen er fem år som noen skriver over, det betyr nok at produsenten har gjort nødvendige endringer på frøken sophie på dette området nå vil jeg anta. Men er viktig å være obs på ulike ting:)
 
Back
Topp