Soove??

Minimarmor

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Gutten min spiser ca 60 ml hvert måltid, litt lite, men spiser jo ofte, så legger bra på seg. Noen tanker om når han evt spiser mer, og sjeldnere. det skl vel hjelpe litt på nattesøven? slik at han kanskje sover litt lenger om gangen. Nå er det mat hver tredje time, og han er 27 dager gammel.
Og dere som har brukt lang til på å få barna til å sove natta gjennom, hvor lenge sov de av gangen frem til de startet å sove hele natten, og hvor gamle var di osv?

Det er helt vanlig at de ikke sover om natta. Mine var passert året før de sov hele natten. Jeg ville ikke gjort noe med måltidene hans. Han er så liten at han bør få mat hver tredje time.

Han er så liten enda, så regulerer hva han spiser selv, så lenge han legger godt på seg og spiser hver 3 time ville jeg fortsatt med det!

Når de sover natten gjennom er det ikke mengden på mat som avgjør desverre[;)] Mi er 2 år snart og sover enda ikke natten igjennom![;)]

Altså, det å sove natta gjennom, det er vel strengt tatt ikke et spedbarnstema, er det?[;)] Kan signere mb, tok nesten et år før soverundt var i gang...[:)]

Når han legger godt på seg, syns jeg ikke du skal tenke noe på matinntaket ift søvn. Husk at de små er vandt til å sove inni magene våre, det er et sjokk å sove ute i vår verden, til de tider og de ønsker vi har...

Back
Topp