sooove?!

snuppelura13

Flørter med forumet
Flere som sliter med og få sove om natten? Magen er på en måte litt urolig... uten at jeg klarer og forklare det noe mere...  men det er ikke bare det som gjør at jeg ikke klarer og sove, jeg vet ikke..... jeg har lagt meg rundt 21- 2130 de siste mnd, med unntak  av noen dager da, men når klokka nærmer seg 21 er jeg såååå sliten  og da er det bare og legge seg... er dette noe som vil gi seg? Sovner som regel med en gang men våkner og bare ligger og vrir meg timen etter..... våkner om morgen fra 6 til 8  og da er det bare og stå opp..... siden jeg ikke jobber heller blir dagen veldig lang , noe den er fra før av..... off...[&o] ble mye klaging det her.......

ja,sovinga er ikke som det engang var! [:)] men kjenner myyye igjen fra sist! ikke at det blir noe bedre av den grunn! våkner som regel to-tre ganger om natta,men sovner ganske fort igjen også de gangene jeg må på do for å tisse! [:)]  går også å legger meg tidligere enn vanlig og med det resultat at jeg ikke får sove lenger enn til halv åtte på mornigen! [:)] føler meg som ei gammel kjerring! [:D] hehe  deter jo bare besteforeldre som står opp på den tia! frivillig!! [:D] 

Foreløpig,så sover jeg egentli ganske bra..Hvis man ser bort fra 2-3 turer om natta på do da,og ser bort fra evnt rare drømmer eller mareritt..[8D]

Jeg sover veldig bra. Men legger meg ikke til å sove så tidlig som deg![:)] Er nok i seng til kl 23-24..og da er jeg stup-trøtt og sover som en stein![:)]

Jeg sover som en sten hele natta.. Untatt de 2-3- gangene jeg er på do selvsagt:) Legger meg i 9 tiden og er oppe i 8 tiden! hehe...
i natt måtte samboern min vekke meg.. jeg snorka som en tulling!! Sover så ufattelig tungt!!!
har hørt mange gravide som ikke snorket før ofte gjør det under svangerskapet... :)
andre som snorker her?

hehe nei snorker ikke, men får noen ganger krampe i leggene og da kommer det et vræl![:)]

Har det på akk samme måte! Må stå opp for å gå på do minst 2 ganger, og etterpå ligger jeg våken leeenge leenge, selv om jeg er kjempetrøtt[&o] Og uansett ka tid jeg legger meg, er jeg våken senest klokke 08.00! Dette er så irriterende! Hadde vært kjekt å kunne sove litt lengre i helgene i hvertfall, men men.. Kanskje går dette over snart

Jeg sover somregel som en stein [:)] Men noen netter må jeg opp en gang på do, og andre netter våkner jeg av rare drømmer/mareritt.
Klarer soregel å sovne ganske fort igjen heldigvis.

Eg søv me ørepropper, er så drrrrit forbanna på naboane mine!! [:@] Av en eller annen grunn har dei funne ut at HANAR er bra å ha i eit byggefelt!! Så har du ikkje ørepropper, står du i senga i fire tida, for det er da hanane begynder å gale!
Blæ! [:'(]

Back
Topp