Sooooov...ja hun sover!!

Litnogrund

Betatt av forumet
Skrev for litt siden om frøkna som måtte sove med puppen i munnen, og sto opp om natta og holdt rabalder i flere timer. HVER natt!
For en uke siden så bestemte jeg at nå måtte vi gjøre noe med det. Og nå tør jeg å skryte(?) siden det ser ut som at hun har godtatt det. [:D]
Dag 1: Ammet henne,sovna av, la i senga. Sto opp. Hun gråt og sutret i en time. Jeg gikk inn hver 5-10 min tok henne opp, la ho i senga igjen når hun roet seg. Og etter en time så sovna hun. SOV HELE NATTA! (Trodde jo at hun stakar var sliten av å gråte, som vanligvis ikke gråter i det hele tatt)
Dag 2: Ammet, sovna av, løftet ho i senga så begynte hun å gråte. Gråt/sutret i 10 min. Sov hele natta igjen...Var i sjokk [:-]
Dag 3: Ammet henne. Pappaen la ho i senga litt etter. Småsutret i ca en halv time. Sov hele natta igjen. Heeeelt utroli! [8D]
Nå er det 7. dagen. Jeg ammer henne, enten hun sovner av uten å våkne når jeg løfter henne i senga, eller så sovner hun av medengang hun legges i senga. Og det beste med alt: Hun sover HELE natta uten et pip! Og det har hun aldri gjort (Ok, par ganger på 10 mnd da). [:D][:D]

Også må jeg jo nevne at hun har til og med fått 2 nye tenner denne uka. (Hun har 3 nå) 0 feber, 0 klaging osv. *Lykke*

Back
Topp