SookieStackhouse

Lovee

Elsker forumet
Husker jeg rett når du måtte ta den vaksinen (rubella) før dere ble gravid igjen nå 2 gang?
Jeg må nemelig ta vaksinen selv (har tatt den som liten, men antistoffene er borte). Lurer på hvor lenge før du måtte ta den og hva du måtte betale? [:)]

Takk for dytt! [:)]
Og takk for svar [:)]

Prøvde meg til hs og spurte om jeg kunne bare ta den der når Amanda skal ta den, men det fikk jeg ikke lov til her - så da må jeg til fastlegen [:'(]
Mener jeg måtte betale 500 kr bare for egenandel når jeg tok svineinfluensa vaksinen.. Så da må jeg vel ut med en 1000 lapp til denne da.. [:@] Heldig du som fikk tatt den på helsestasjonen - gratis!!
Fikk du noe bivirkninger?

ORIGINAL: ibsensripsbusker

ORIGINAL: Lovee

Takk for dytt! [:)]
Og takk for svar [:)]

Prøvde meg til hs og spurte om jeg kunne bare ta den der når Amanda skal ta den, men det fikk jeg ikke lov til her - så da må jeg til fastlegen [:'(]
Mener jeg måtte betale 500 kr bare for egenandel når jeg tok svineinfluensa vaksinen.. Så da må jeg vel ut med en 1000 lapp til denne da.. [:@] Heldig du som fikk tatt den på helsestasjonen - gratis!!
Fikk du noe bivirkninger?

Vet det er off topic... men betalte du for svinevaksina???
Den fikk da jeg gratis jeg!

Jepp - måtte betale egenandel. Mener det var 500 kr hos fastlegen min

Det skulle kun være 50 kr i egenandel, og det var i hele landet. Da har han svindla deg!!! Men er nysgjerrig på denne r???vaksina jeg også, hva er den for noe?

ORIGINAL: SookieStackhouse

Ja, jeg ble sjekka på den første kontrollen med blodprøve samtidig som jeg ble testet for "alt annet" :)

Betalte 100 kroner for svinevaksina , men tok den på "massevaksineringsplass" og ikke hos fastlege

Samme her. Æ måtte å ta rubella vaksinen på nytt. Helsesøster måtte sjekke opp om æ måtte ta den der eller hos fastlegen. Men æ fikk ta den der å trengte ikke betale nåt. Helsesøstra din vet sikkert ikke bedre. [:)] Si at du vet om flere som har fått tatt den på helsestasjon å be ho sjekke opp i det. [:)] Det ska jo ikke være så forskjellig.

Back
Topp