sony ericsson w995

Mr.Darcy

Gift med forumet
noen som har den?

hva kan du si om den? er den verdt pengene?

Noen som vet hvor mye de tar i porto på netcoms nettbuttikk?

opp

Jeg har den og er kjempe fornøyd![:D]

har sååååå lyst på en røøøøøød sånn en.....men den jeg har er jo "bare" 1 1/2 år gammel....sambo kommer vel til å få helt fnatt hvis jeg kjøper meg ny mobil igjen....[:-]

men vil jo gjerne vite at det er en god telefon....så alle erfaringer med den tas imot med stoooooor takk[:)]

men har litt bursdagspenger igjen, så det blir jo på en måte en bursdagsgave da....[8D][:-][:)]

Har den røde jeg og[:D] Så lei av svarte og sølv mobiler...[:D]
Kjøpte den veldig pga at det var bra kamera på den. Bruker stort sett det siden jeg alltid har telefonen med meg.
Ellers er det jo god plass til bilder og musikk.

Har ikke angra på det kjøpet iallefall. Har hatt min siden starten av august, og jeg pleier bli fort lei[:-][:D]

Er veldig fornøyd med mine røde W995. Bortsett fra kameraet, ikke strålende fornøyd med det. Men du verden, tar helt OK bilder. Men personlig synes jeg min gamle K810i tar bedre... Hehe! [:)]

ORIGINAL: Vimpane

noen som har den?

Sikle oxo etter en sånn,en..så skal følge med her [8D] Æ har nikkelallergi og den vet æ med sikkerhet,e nikkelfri [;)]

takk for svar forlkens.....må vente på lønning så blir det vel en sånn en i hus her tenker jeg....[8D][:)]

takk for svar forlkens.....må vente på lønning så blir det vel en sånn en i hus her tenker jeg....[8D][:)]

Bra valg!

Nå sitter jeg og koooooser meg med min røde mobil...ble ny mobil ja...[:D]

Laster inn musikk så det jomer etter....drit kult.....hadde mobilen med på trening idag...dritbra lyd. kult å ha alt i ett...[:D]

har sååååå lyst på en røøøøøød sånn en.....men den jeg har er jo "bare" 1 1/2 år gammel....sambo kommer vel til å få helt fnatt hvis jeg kjøper meg ny mobil igjen....[:-]

men vil jo gjerne vite at det er en god telefon....så alle erfaringer med den tas imot med stoooooor takk[:)]

men har litt bursdagspenger igjen, så det blir jo på en måte en bursdagsgave da....[8D][:-][:)]

Jeg har en rød, den er NIIIICE [;)] Og super ellers også [8D]

Min ble frastjålt meg for to helger siden.. [>:] Jeg VAR fornøyd med den iallefall! Kameraet var ikke noe særlig, men resten av telefonen var knall[:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg har en rød, den er NIIIICE [;)] Og super ellers også [8D]

Skikkelig niiiiiiice, ja.... [:D] Super mobil....har falt pladask for den

noen som har den?

Har hatt min 1 uke og er kjemprfornøyd [:D]

Jeg har den jeg oxo, kjempe fornøyd;)

Jeg kjøpte min for snart 2 uker siden og er ikke fornøyd!! Jeg kjøpte den fordi jeg trodde at det var et bra kamera på den. men det er jo kun fotolys, ikke blits som det sto på chess sine sider, så jeg skal levere den tilbake!

Så nå har jeg bestilt meg samsung pixon 12. [:D]

ORIGINAL: satine

Jeg kjøpte min for snart 2 uker siden og er ikke fornøyd!! Jeg kjøpte den fordi jeg trodde at det var et bra kamera på den. men det er jo kun fotolys, ikke blits som det sto på chess sine sider, så jeg skal levere den tilbake!

kameraet er kanskje ikke det beste nei, men til sammenligning så er det bedre enn de andre kameraene jeg har hatt på mine tidligere mobiler....men w995 er jo først og fremst en musikktelefon.....må vel ha bokstaven c foran tallene for at det skal være en kameratelefon....(tror jeg da)

Men uansett: jeg er super duper fornøyd. Sitter nå og lytter til Donkeyboy på mobilen [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: satine

kameraet er kanskje ikke det beste nei, men til sammenligning så er det bedre enn de andre kameraene jeg har hatt på mine tidligere mobiler....men w995 er jo først og fremst en musikktelefon.....må vel ha bokstaven c foran tallene for at det skal være en kameratelefon....(tror jeg da)

Men uansett: jeg er super duper fornøyd. Sitter nå og lytter til Donkeyboy på mobilen [:D][:D][:D][:D]

Joda fult klar over at det hovedsaklig er en walkmantlf [;)] Men siden det sto at det var 8mp og blits så burde det være et greit kamera i tillegg til bra spiller. Men men grei tlf ellers. Litt tung å holde når man skulle skrive sms, men det kan være fordi jeg er vant med en lettere tlf. Men w995 har en bra mp3spiller det skal den ha [:)]

Back
Topp