Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vimpane
har sååååå lyst på en røøøøøød sånn en.....men den jeg har er jo "bare" 1 1/2 år gammel....sambo kommer vel til å få helt fnatt hvis jeg kjøper meg ny mobil igjen....[:-]
men vil jo gjerne vite at det er en god telefon....så alle erfaringer med den tas imot med stoooooor takk[:)]
men har litt bursdagspenger igjen, så det blir jo på en måte en bursdagsgave da....[8D][:-][:)]
ORIGINAL: Kattekvinnen
har sååååå lyst på en røøøøøød sånn en.....men den jeg har er jo "bare" 1 1/2 år gammel....sambo kommer vel til å få helt fnatt hvis jeg kjøper meg ny mobil igjen....[:-]
men vil jo gjerne vite at det er en god telefon....så alle erfaringer med den tas imot med stoooooor takk[:)]
men har litt bursdagspenger igjen, så det blir jo på en måte en bursdagsgave da....[8D][:-][:)]
Jeg har en rød, den er NIIIICE [;)] Og super ellers også [8D]
ORIGINAL: satine
Jeg kjøpte min for snart 2 uker siden og er ikke fornøyd!! Jeg kjøpte den fordi jeg trodde at det var et bra kamera på den. men det er jo kun fotolys, ikke blits som det sto på chess sine sider, så jeg skal levere den tilbake!
Så nå har jeg bestilt meg samsung pixon 12. [:D]
ORIGINAL: satine
Jeg kjøpte min for snart 2 uker siden og er ikke fornøyd!! Jeg kjøpte den fordi jeg trodde at det var et bra kamera på den. men det er jo kun fotolys, ikke blits som det sto på chess sine sider, så jeg skal levere den tilbake!
Så nå har jeg bestilt meg samsung pixon 12. [:D]
kameraet er kanskje ikke det beste nei, men til sammenligning så er det bedre enn de andre kameraene jeg har hatt på mine tidligere mobiler....men w995 er jo først og fremst en musikktelefon.....må vel ha bokstaven c foran tallene for at det skal være en kameratelefon....(tror jeg da)
Men uansett: jeg er super duper fornøyd. Sitter nå og lytter til Donkeyboy på mobilen [:D][:D][:D][:D]