Sony Ericsson og jeg

februargullet

Forelsket i forumet
Sorry til alle som til tider får latterkula av mine innlegg til tider, jeg og xperian min er sjelden på nett når det gjelder ordvalget og jeg poster og trur at det er bra og så ender man fort i en "BH" i stedet for på  "BV" og gjerne i "Tuddal" eller noe annet sted i stedet for på "fredagen". Er så kjipt å sitte på den stasjonære hvis man ikke absolutt må he he he. God helg til alle sammen....

Hehe. 

Jeg har samme problem med iPhonen min, og jeg har ikke sovet på en uke, så ler jo så jeg rister av hver minste donaldvits føler jeg :P

Så var jo egentlig ikke meningen å le av BH/Tuddal, men akkurat der og da var det ekstremt morsomt! 

Kan bare skru av den funksjonen da :) så slipper du å lage rare meldinger :)

Kristin72 skrev:
Har ikke satt meg nok inn i tlf skjønner jeg...

Du går inn på meldinger også trykker du på den høyre tasten med de strekene på, så inn på innstillinger. Da skur du av den der.

Ripley skrev:
Hehe. 

Jeg har samme problem med iPhonen min, og jeg har ikke sovet på en uke, så ler jo så jeg rister av hver minste donaldvits føler jeg :P

Så var jo egentlig ikke meningen å le av BH/Tuddal, men akkurat der og da var det ekstremt morsomt! 

Bare le du, det er bedre enn at du griner ;) Håper du får sove snart, jeg har fått lungebetennelse og har sovet minimalt i 3 netter så nå håper jeg at den 4. blir bedre.

breioverbaken skrev:

Kristin72 skrev:

Du går inn på meldinger også trykker du på den høyre tasten med de strekene på, så inn på innstillinger. Da skur du av den der.

Takk for tipset :)

Kristin72 skrev:

breioverbaken skrev:

Kristin72 skrev:

Takk for tipset :)

Bare hyggelig du

Nå trur jeg at jeg har fått det til, men se opp for trykkleifer ;-)

driter meg støtt og stadig ut jeg! Klarte å skryte av de flotte nybakte "horene" mine som nadde eeeelsket. Hadde da altså planer om å skryte av de nybakte hornene mine

Den var grådig bra he he he, nå fikk jeg en god start på dagen :-)

Back
Topp