Sony Ericsson mini pro HJEEEEEEEEEELP *"#"U)

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Kan jeg få synkronisert facebook kontaktene mine inn i telefonlista lista mi,
slik som jeg hadde det på htc'n?

Er det ikke bare å kjøre den timescape-greia?

ORIGINAL: Ver0nika

Nei, eg trur ikkje de. Med timescape får eg sjå statusane te folk, og det e no kjekt...
Men sånn som på HTC so kan en synkronisere sånn at bildene som folk har på facebook kjem opp når den personen ringer meg på mobilen. Og går det an å få til med SE x10 mini pro?? [:)][:)]
Mannen sier det forutsetter at navnet på kontaktene er likt det de har på facebook. [:)]

quote:

ORIGINAL: Ver0nika

Nei, eg trur ikkje de. Med timescape får eg sjå statusane te folk, og det e no kjekt...
Men sånn som på HTC so kan en synkronisere sånn at bildene som folk har på facebook kjem opp når den personen ringer meg på mobilen. Og går det an å få til med SE x10 mini pro??

Mannen sier det forutsetter at navnet på kontaktene er likt det de har på facebook.

Nei det går ikke[:o] Man lage en "snarvei / widget /skrivebordselement" ( tror dette går på x10 mini pro for det gikk på x10).

"snarveien" heter "Facebook Telefonbok.

På denne "snarveien" har man telefon nummeret til alle på sin facebook profil som ønsker å dele sitt mobilnummer.

- Du kan også gå inn å redigere dine vanlige telefonkontakter å linke de opp mot facebook brukeren dems. For da kan du se status oppdateringer i telefonboken din. (Det er ikke det samme som på HTC)

Back
Topp