Sonic, bellehelene og eldiss!! *etterlysning*

dytter[:)]

Dytter:)

opp og hopp[;)]

SJALABAIS!!! Har vært uten nett siden mandag.. [:@][:@] MEN ER HER NÅ!! [:D][:D] Det hadde vært kjempegøy, men får det desverre ikj til.. *hyyyyyl!!!!!' hadde gleda meg så! *hulke!!!!!* [:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg har VELDIG lyst altså!!! Jeg vurderer det sterkt.. men jeg tror det blir vanskelig å komme seg frem og tilbake på en og samme dag, og føler ikke for å trenge meg på noen av dere med meg selv og bebisen! Men jeg har sååå lyst da :D
Jeg skal også KANSKJE passe ei jente på mandag, men jeg har ikke hørt noe om det ennå, så jeg tipper at jeg ikke skal det. Jeg gir beskjed i morgen kveld[:)]

eldiss[:@] nå blir jeg nesten litt sint på deg og lei meg, hahah neida, hvordan i alle dager kan du tro at du trenger deg på???? jeg hadde da aldri i livet sakt dere kunne overnatte hær om dere ikke kunne...

så om du ahr lyst å komme i bursdagen, å du får til å komme deg bort så er det ikke snakk om at du skal få lov å reise med en gang!!! jeg vil ha deg hos meg!!! jeg sitter jo bare heime å koooper likevell!!!

ORIGINAL: beybin88

eldiss[:@] nå blir jeg nesten litt sint på deg og lei meg, hahah neida, hvordan i alle dager kan du tro at du trenger deg på???? jeg hadde da aldri i livet sakt dere kunne overnatte hær om dere ikke kunne...

så om du ahr lyst å komme i bursdagen, å du får til å komme deg bort så er det ikke snakk om at du skal få lov å reise med en gang!!! jeg vil ha deg hos meg!!! jeg sitter jo bare heime å koooper likevell!!!

Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Ja på alt sammen, hehe!!!

ORIGINAL: beybin88

Åååh :D Du er vel kjempe søt da[:)][:)] Nå får jeg jo enda mer lyst,  hehe! Skal som sagt gi beskjed i kveld jeg :D

Back
Topp