Sondre eller Vemund?

Guttemamma050819

Andre møte med forumet
Termin nærmer seg og vi har slitt veldig med navn.. Har nå klart å kutte ned til vi står igjen med to navn: Sondre og Vemund

Liker korte, greie, reale navn som ikke kan misforståes og som ikke er på navnetoppen. Sondre er jo mer populært enn Vemund, men hvordan reagerer folk på dette navnet? Hva tenker dere? Dette er selvfølgelig smak og behag, men nysgjerrig på reaksjoner.. Sondre eller Vemund?:-)
Vet om noen som heter Sondre, men kjenner ingen. Vemund hverken kjenner vi eller vet om.

Personlig liker jeg Vemund best. :)

Begge er fine, men liker Vemund best. Har selv en gutt som har navn med samme ending :-)

Likte godt navnet Sondre før, husker jeg.
Syns begge er helt ok navn som jeg ikke ville valgt selv, men reagerer ikke når jeg hører andre heter det. To av mange navn her i verden. :)

Jeg ville brukt Vemund siden det er færre som heter det enn Sondre :) MEN Sondre er jo også veldig fint! Såååå.... loddtrekning funker også ;) om ikke kan dere jo bestemme dere for hvem av navnene tilhører en mørkhåret unge, og hvem som tilhører en lyshåret unge ;)

Jeg ville brukt Vemund siden det er færre som heter det enn Sondre :) MEN Sondre er jo også veldig fint! Såååå.... loddtrekning funker også ;) om ikke kan dere jo bestemme dere for hvem av navnene tilhører en mørkhåret unge, og hvem som tilhører en lyshåret unge ;)
Takk for tips Det med hårfarge var lurt

Liker begge og reagerer likt med at de er begge helt vanlige fine navn. Holder en knapp på Vemund da :)

Sondre; tenker på Sondre Lerche med en gang. En sangfugl? Liker ikke at det er tre konsonanter etter hverandre. Men greit navn.

Vemund; fint og stødig navn. Støtter forslaget om Amund lengre oppe:)

Jeg liker begge, men tror jeg liker Sondre best :) dere må ikke ha bestemt før fødsel, min yngste hadde ikke navn de første dagene.

Back
Topp