Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har brukt vognpose voksi classic, da jeg kjøpte den fulgte det med både vinter- og sommerfor som man kunne bytte på. Vi har også en easygrow som vi har brukt om vinteren, for da har voksi classic vært pulkposen. Når det er sagt har jeg brukt bare dyne og teppe innimellom også, men jeg syns voksiposen er fin fordi den også kan brettes ut og legges flatt som underlag/lekematte når man trenger det.Dette blir første gang med sommerbaby så da lurer jeg på om noen kan anbefale en god sommervognpose? Litt tidlig kanskje, men såååå gøy å planlegge! [emoji1][emoji177]
Det blir alt for stort i vogna. Og lurt med en dyne i både vogn og seng. Etter hvert trenger du ikke dyne i vogna, når vognpose overtar.Aprops dyne fra ei som er helt fersk.. må man ha 60x85 dyne i starten, eller kan man gå rett på 100x70? Passer den isåfall i vogna?Synes det virker så tungvindt å ha ei dyne og sengesett i alle størrelser..
Aprops dyne fra ei som er helt fersk.. må man ha 60x85 dyne i starten, eller kan man gå rett på 100x70? Passer den isåfall i vogna?Synes det virker så tungvindt å ha ei dyne og sengesett i alle størrelser..
Aprops dyne fra ei som er helt fersk.. må man ha 60x85 dyne i starten, eller kan man gå rett på 100x70? Passer den isåfall i vogna?Synes det virker så tungvindt å ha ei dyne og sengesett i alle størrelser..