Sommervarmen

naen

naen
Hva gjør dere for å takle denne (deilige?!) sommervarmen? Hvordan går babyene kledd/ hvordan kjøler dere dem ned om dagen/natta?
Gutten min ligger på teppe i skyggen stort sett hele dagen, og så har vi vifte på hele natta - er 29 grader på soverommet i dag!! Det føles jo helt farlig...
Han har ikke begynt med noe fast føde ennå, er 4 mnd akkurat, men jeg skulle gjerne gitt han noe å "kjøle seg ned på"... Kanskje frossen vannmelon eller noe er tingen? Noen råd der? Er det noen av dere som bruker sånn "baby feeder"?
 
Her går det i bare bleia, enten i skyggen eller i kjellerstua. Vanskelig å få han til å sove om kvelden, vil bare sove på meg. Er mer kosete enn vanlig.

Han elsker å få vannmelon i baby feeder:) Tenker at det kjøler og gir litt væske.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Stort sett bare bleie. Blir det alt for varmt i skyggen så trekker vi ned i underetasjen; der er det kjølig. Vi har heldigvis soverom nede også, så vi sover godt om natta. Legger ho ofte til brystet sånn at ho får i seg mye væske. Er ikke 4 mnd enda, men etterhvert tenker jeg frossen frukt i feeder :)
 
Det går faktisk veldig greit nå, vi er ute i skyggen hele dagen:) Ligger på pledd ute en del. Prøver å tilby henne puppen ofte, tenker at hun blir tørst og ikke bare sulten.
 

Vedlegg

  • 1405979429002.jpg
    1405979429002.jpg
    116,6 KB · Visninger: 38
Er mest inne i kjelleren på det varmeste på dagen. Eller hos svigers som har på aircondition i hele huset for hunden sin del. Sover i kjellerstua siden det er det kaldeste og mørkeste rommet i huset. I går slokna ho 17.50, blir sliten av all varmen. sov til 06.30 i dag (med maaange matpauser) Har hatt ho i senga mi i det siste, for ho spiser hele natta når det er så varmt. Er litt ute i skyggen på dagen, og evt bader litt i en balje i skyggen.
Får litt grøt på dagen, blir 5 mnd om 2 dager :)
 
tilby litt kaldere vann også, det er populært her :)tror han syntes det er deilig bare å holde og leke litt med drikkekoppen:) Vi har samme problemet her.. 29 grader i hele leiligheten.. Er ikke bra vet.. Har fundert på å lage hjemmelaget is av fruktsmoothie, som han kan slikke litt på..
 
Synes ikke varmen er sånn mega problem, vi har sol hele dagen på soverommet men har rullegardiner nede og det stenger litt av varmen ute.

Skulle gjerne har solkalesje til vogna, men det er utsolgt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er stort sett på stranden og der koser hun seg under en parasoll eller i annen skygge. Dypper føttene hennes litt i vannet innimellom og lar henne smake litt vannmelon :) Bruker vifte om natten
 
NÅ har jeg fått problemer. Frøkna klarer seg bra, men jeg holder på å renne bort. Jeg mistenker det er på grunn av at stoffskiftet mitt ikke er riktig regulert etter fødsel. Jeg har våknet de siste nettene klissvåt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp