Sommervarmen!

Holder meg en del innendørs, drikker mye, og når jeg er ute, liker jeg meg best i skyggen :)

Hvilken sommervarme?! o_O

Nyte da! Kose oss ute i sola heile dagen med bading, is og masse drikke....

Desverre nyter jeg det ikke i det hele tatt "/
Drømmer om regn og kalde netter "/
Tåler varme utrolig dårlig i utgangspunktet, så det å være gravid i denne varmen er ikke ideelt :P
Men er veldig glad på andre sine vegner at sommeren er så flott i år :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Her er det nesten 30 grader i skyggen, og like varmt inne. Tåler varmen dårlig, spesielt når jeg går gravid - lengter etter regn som kan friske opp litt.

Eg døøøør!! Bur i dusjen å i skyggen!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Eg elske varmen å stor kose meg :)

Nå har jeg alltid vært glad i og sole meg til "krampa tar meg" :P Så jeg sitter mye ute i solen, men er kjedelig å kun sole framsiden. Er ikke like lett og få farge på ryggen :P

Men her går det masse drikke!!!!! :D

Ganske enkelt. Vi har ikke sommervarme ;-) vi har regn og 12 grader. Men utrolig deilig temperatur å sove i :-)

Masse vatn og kalde kluter i ansiktet... :) Og ein evig jakt etter skygge... :)

Jeg elsker sol og sommer, så nyter det så godt jeg kan. Har vært ute på båtturer hver dag, bader og koser meg. Men blir sliten på ettermiddagen og anklene fyller seg litt opp på kvelden. Holder beina høyt det jeg kan, drikker mye vann og smører meg masse!

Hahahaha!! I Trøndelag er det ikke sommer:P jo faktisk i dag, men ellers 10-12 grader og regn.. Egentlig greit når man er så langt på vei:) Men gleder meg til neste sommer, liker egentlig sol og varme:)

Holder ikke ut! Kjennes ut som om eg skal krepere hvert øyeblikk!! Det går forsåvidt greit på dagtid, for da kan eg gå i skyggen osv, men om natten kunne det godt ha vært minusgrader for min del altså!

Vi er på båtturer eller så blir jeg sittende i solveggen, men jeg har enda ikke badet i sjøen. Ikke kjent på vannet engang :P

Back
Topp