Sommerværet ;)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Kjenner det er deilig å se solen og at den varmer, men dæven jeg kjenner jeg tåler den dårlig gitt ;) Kan ikke sitte lenge i direkte sol av gangen, da begynner jeg å ville svimle litt av... Tåler vanligvis varme ganske så godt :p Kjenner det er greit vi ikke skal til syden i sommer :p Andre som reagerer annerledes på varmen nå som vi er rundt halvveis i svangerskapet?

Jeg og takler som regel varme veldig bra, men må fortere sette meg i skyggen nå ;) Men er uansett herlig med sommervarmen! :) Kjenner og at føttene er superhovne, og det har jeg ikke merket før. Så er sikkert varmen som gjør det. Blir derfor sofan og grand prix med bena høyt i kveld ;)

ja her også. da jeg var gravid med gutten tålte jeg varmen godt og hovnet så og si ikke opp i beina hele svangerskapet. men nå tåler jeg nesten ikke sola i det hele tatt (greit med varmen i skyggen foreløpig da) og er så hoven i beina disse dagene at de prikker og verker...

Kjenner på meg at det er varmt i lufta ja!
Håper, bank i bordet, at jeg slipper å bli hoven.. Har nok å gjøre med flytting i disse varme dagene til at jeg får sitte i ro!
Blir veldig spennende å se hvordan jeg takler varmen når vi skal til Kypros i slutten av juni :s

Har vært 30 grader her i dag, 25 i går. Men ser ut til at jeg takler det bra :-) er glad i sol og varme fra før, så håper det fortsatt går bra om en måneds tid når vi er i Spania :-p

Her var det 27 grader i går, meeeer enn nok :P Nå kjenner jeg at jeg er glad vi ikke skal til varmere strøk i sommer ;)

Hehe, ja, ser ikke ut som jeg har bein i føttene lenger ;) Ganske hovne og fine, rett og slett :P

Back
Topp