Sommervær ^^

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Typisk at jeg ikke har noe å gjøre idag som det er så fint vær :P Håper det holder seg de neste dagene.

Gjør dere noe spennede idag? =)

Du kan jo ta en trilletur i det fine været :)! Vi har vært ute på tur i det fine været i dag. Nå sitter vi inne å kjeder oss siden Pappaen jobber overtid til kl 22.00 i kveld...

Jeg skal i gang med lønnsforhandlinger på jobb i dag, syns det er kjekt at sjefen inviterer meg på forhandlingene selvom jeg er i permisjon. Her er det grått og vått ute, så da tilbringer vi gjerne noen timer sammen med gode kolegaer :)
Ellers ser jeg frem til å snart reise hjem til østlandet på sommerferie, og vise frem gullet mitt til venner og familie der :)

jeg skulle male  men den ufaglærte som skulle blande malinga tok feil base så der stojeg med mørkegrønn istedenfor caffelatte med et hint av grønt... jippi... så da ble det klesvask og is på terassen :)

I dag har jeg vært sammen med ei good venninne som har ei datter som er 2 uker eldre enn mi lille bølle :-) Vi gikk en liten tur og ble litt for lenge inne på et senter og handla ;-) Håper været holder seg, for jeg har masse planer fremover! Men har hørt det skal regne i 2 uker fremover her på sørlandet :-/

Her har sambo malt huset i finværet, mens jeg har kost meg med begge barna mine.
Har også fått lagd opp en masse middager til snuppa vår, så nå er fryser'n full at mat og fruktmos til hu er stor nok. Og det er jo ikke lenge til ;-)

Back
Topp