SOMMERTREFF

Purpurea

Gift med forumet
Etter omflyttingen har avstemningen forsvunnet, men jeg skrev helger i avstemningen.
Mest i juli

I år som i fjor så vil vi gjerne ha et sommertreff med de store og nye små barn

Siden de fleste jobber så blir kanskje fellesferien best.

Stedet blir som vanlig FROGNERPARKEN med grilling og barnelek.

Hvem kunne tenke seg og være med??

Er selvfølgelig vær-avhengig da[:)][:)]

Høres hygg ut, men aner ikke hva ferien bringer, så jeg vil nok ta det litt på sparket, kommer hvis vi er hjemme, men vet ikke når vi er hjemme [:D][;)]
Bra tiltak!

Supert!
jeg har ingen planer i juli forløpig så aner ikke hva jeg skal krysse av..men krysset av en siste helgen for da regner je med at vi er hjemme mtp jeg begynner å jobbe igjen 1.8[;)]

Jeg vil også. Vi har ikke lagt store planer, men har ikke avklart feriebehov med jobben enda

Dette kunne ei tenkt meg å vør med på!emoticon

Vi ska garantert til Oslo 1 august hvis gubben får tak i fotballbiletter i morra og det tror ei han klarer. Da ska nemlig han og de to mellomste på Liverpool-Vålerenga.

Og ei kunne da ha funnet på no annet sammen med vesla, så da hadde det passet kjempebra for meg å vør på ett sånt treff!emoticon

hmmm jeg aner ikke hvordan jeg ser datoene osv jeg, får ikke til og stemme på noen ting her.. møkka forum:(

men jeg vil og prøve og være med, kan ikke dere bare se hva som passer best så slenger jeg meg på om det passer:)
men er ikke sikkert jeg har med barn da, pga at jeg vet at mamma skal ha mini en uke og det er snakk om at min tante og skal ha han en uke så håper det går bra om jeg må komme alene? :(

hjertetmitt skrev:
hmmm jeg aner ikke hvordan jeg ser datoene osv jeg, får ikke til og stemme på noen ting her.. møkka forum:(

men jeg vil og prøve og være med, kan ikke dere bare se hva som passer best så slenger jeg meg på om det passer:)
men er ikke sikkert jeg har med barn da, pga at jeg vet at mamma skal ha mini en uke og det er snakk om at min tante og skal ha han en uke så håper det går bra om jeg må komme alene? :(

Går veldig fint at du kommer alene :) Her tar vi i mot alle som vil komme :O)

Vet ikke hvor avstemningen ble av jeg, men det var vel siste helgen i juli som fikk flest stemmer tror jeg :)

Tror det blir for langt for meg å reise..

jeg ser ikke avstemningen.

jeg har ikke ferie i juli, men kan helger. har mini helgene i partallsuker, vet ikke om jeg gidder å komme barnefri... :p

Hadde vært kanon å vært med, men om d blir i slutten av juli så kan ikke vi for da e vi i USA! Reiser fra Oslo 15. juli så blir d helgen før så kan det hende vi kan være med! Så blir d da og vi er i oslo så slenger vi oss på,, hvis ikke så må dere kooose dere masse! :)

vi blir selvsagt med, men med forbehold om egen ferie :)

Hei!

Er det fastsatt noen dato?

Jeg tenker jeg tar med meg Ella på jentetur, og blir med på treff:)

Back
Topp