Sommertøy til gravide

NiCama

Flørter med forumet
Skulle kjøpe meg litt gravidtøy forleden. Gikk til HM, og ble litt smådeprimert av å se på gravidtøy der. OMG - så ufattelig kjedelige de er, og snakk om dårlig utvalg!! Sort eller hvitt, eller stripete sort/hvitt. Hva med å lage litt glade sommerfarget gravidtøy??
Får ikke igjen noen av shortsene mine lenger, så noe må jeg jo ha.
Har dere forslag til ålreite steder man kan kjøpe low-cut-shortser, tunikaer eller annet tøy som passer gravide?

Sniker fra sept'13:

Jeg fant ut at h&m har litt forskjellig avhengig av hvor du går. F.eks har de mer i de største butikkene enn i de mindre (som bl.a. er på sentrene). Meeen, mye kjedelig ja! Og hvertfall shortsene! De hadde fått inn en olashorts nå, men syntes den var litt for kort :/

Jeg syntes Nelly.no, mamalicious.com og asos.com har endel fint:) Men jeg har fortsatt til gode å finne den perfekte shortsen!

Nelly har salg på gravidklær;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oj, spennende! Takk, skal sjekke :-)
Ja, jeg var på et senter. Kanskje litt av forklaringen der.
Men makan til kjedelige greier. Jeg er gravid, ikke fargeløs...

Oj, spennende! Takk, skal sjekke :-)
Ja, jeg var på et senter. Kanskje litt av forklaringen der.
Men makan til kjedelige greier. Jeg er gravid, ikke fargeløs...

Jeg gikk i svarte kjoler over mammatights de første tre-fire månedene jeg... Men n
Det var jo i de fire første månedene av året også;) kaldt og trist:/

Super flex buksene av merket funk til bik bok er sinnsykt lave i livet og god når du har mage. Ellers fant iallefall jeg fine tunikaer i freshe farger på lindex:)

Shortsene fra Basic-utvalget tl H&M er fargerike og fine shortser til varme dager synes jeg. Dessuten koster de ikke så mye heller, og finnes i flere spreke farger :)

Men på selve mamma-avdelingen er det en del kjedelige klær ja, det er jeg helt enig i!

Jeg kjøpte en yoga shorts på sporten til hm.. kan brettes bådr opp og ned. Ble min beste venn da vi var i Tyrkia ;) vat riktignok sort og grå men super med tunika eller lang fargerik singlet ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har kjøpt klær på vero moda jeg.. Bare gått opp en strl så passer de bra! Deprimerendes utvalg av mammaklær rundtom... gidder ikke kjøpe klær til tusenvis av kroner som blir brukt i 4 mnd til max...

skriv kode "SUMMER2013" i kodefeltet under, så kommer dere inn :)

Back
Topp