Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De pleier vel å ha strengt i fellestferien uke 28-30, men kanskje noen endringer i år?
Meld de på Crypho så får du sikkert riktig infoSkjønner godt at du gjerne vil skvise inn er forsøk til før ferien.
Hehe, ja de er jo litt strenge på den testdatoen. Meeen det er jo ikke forbudt å spørre daJa kan sende de en melding på cryphomen tror jeg drøyer til jeg evt får mensen. Føler de skjønner greia om jeg spør nå, og har jo ikke testdato før om 1 uke...
Hehe, ja de er jo litt strenge på den testdatoen. Meeen det er jo ikke forbudt å spørre daKan jo ta en hvit om ferieplanlegging eller noe. forstår godt at du bare vil kjøre på med nytt forsøk asap. Du har frys i naturlig syklus? Da kan man vel kjøre rett på igjen. Jeg har kun hatt styrt og må da vente en mens i mellom forsøkene.
Hvis de ikke stenger før uke 28 burde du jo rekke detJa huff, de er veldig strenge på denhåper jeg bare får mensen på torsdag.. Ja er naturlig syklus! Så har bare lyst å kjøre på. Merker at jeg må fokusere på et nytt forsøk og ny dato for å ikke bli helt i kjelleren av at det ikke gikk nå..
Hvis de ikke stenger før uke 28 burde du jo rekke detDet er alltid litt godt å fokusere fremover etter et nederlag, så forstår deg godt
![]()