Sommerskravle -når du titter innom...

Å så gøy å treffe dem igjen da :D sikkert moro for jentene også ;)

Hahaha skikkelig finfolk dere jo! Grandis og røvin:cool:
Jadda, her slår vi på stortromma!!;)
Det er nesten et år siden sist vi møttes, så det var veldig gøy OG på tide. Vi har planlagt flere treff, men det har alltid kommet noe i veien tidligere. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Var veldig godt :D søstra mi har noen gode venninner fra barndommen som hun stadig vekk får spise mat hos..og dette var visst noe av kosematen dem lagde ved ramadan :p så ble litt blanding av dem og vårruller;) omtrent samme deigen :)
De trekantede er de afrikanske.
Vis vedlegget 66782
Spennende med litt annerledes mat! Ser veldig godt ut iallfall. :) Har smakt noe indiske trekanter som ligner på de der, med noe kjøttfyll.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan får du til de morsomme bildene? ?? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Det var en instilling på mobil-kameratet som jeg oppdaget :D
 
Jadda, her slår vi på stortromma!!;)
Det er nesten et år siden sist vi møttes, så det var veldig gøy OG på tide. Vi har planlagt flere treff, men det har alltid kommet noe i veien tidligere. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har det gått såå fort? :eek: er jo mye som skjer i begges liv da, så ikke så rart det ikke har blitt noe av tidligere ;):p hehe...
 
Spennende med litt annerledes mat! Ser veldig godt ut iallfall. :) Har smakt noe indiske trekanter som ligner på de der, med noe kjøttfyll.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det var kjøttdeig og litt grønnsaker i ;) så er nok noe lignende med det du har smakt :) jentene likte deg også godt! Så spørs om jeg ikke må lage "pite" snart.. noe albansk/fra Balkan som ligner veldig på smak..
 
Siste vakt på meg nå og snart hjem til gutta! :D
Det gleder jeg meg veldig til =)
 
God morgen jenter :)
Hva skjer? Barne-tv på W og meg....
Barnehagebesøk idag,blir spennende altså....
Så uvant at begge skal starte der. Så store de har blitt.... Men blir bra for de :)
Har dere hatt en god natt? :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq
 
God morgen jenter :)
Hva skjer? Barne-tv på W og meg....
Barnehagebesøk idag,blir spennende altså....
Så uvant at begge skal starte der. Så store de har blitt.... Men blir bra for de :)
Har dere hatt en god natt? :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq
Så spennende med barnehagebesøk :D
Det blir nok moro og godt for dem begge to =)
Når begynner de?

Vakten min er snart ferdig, så blir det hjemtur!
 
Så spennende med barnehagebesøk :D
Det blir nok moro og godt for dem begge to =)
Når begynner de?

Vakten min er snart ferdig, så blir det hjemtur!
Ja det er bra med masse aktiviteter og lek :)

11/8, Eskil da? :)
God tur hjem :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ja det er bra med masse aktiviteter og lek :)

11/8, Eskil da? :)
God tur hjem :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
E begynner også da. HAr plass fra uken før, men det var så mange andre som skulle begynne da, så jeg vil vente. Da har vi to uker frem til jeg begynner studier, så da håper jeg at han er godt nok tilvendt til da!
 
Tjo-hei!
I dag kjørte vi til byen og møtte "fam.Bébbe" på Moldebadet. Vi bada, åt lunsj sammen og kosa oss skikkelig. To badeglade 12.09.12-jenter iallfall!! (Legger ut bilder på secret)
Dagsovinga gikk åt skogen og vesla sovna i bilen på tur hjem, noe som resulterte i bæljing, kveldsmat-og sovenekt da vi kom hjem. Tydelig at trassalderen er i anmarsj!:p

Her blir det en helaften med Tv-titting, grandis og rødvin (fint skal det være!), samt litt oreois til dessert.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så morro å treffe dem da :D Fikk dere hilst på micromini også??? Han er jo så søøøøøøt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wael har Vært uten bleie på natten i 9 netter. Ingen uhell :-D Er så gøy :)

Hva Gjør dere. Vi er hjemme igjen. .. regner og 12 g.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Så flink han er :D

Her har vi også stadig flere netter hvor bleien er helt tørr om morran :) Får de om vi også dropper nattbleien over sommeren!

I går reiste hun seg plutselig opp av stolen under lunsjen og sa at hun ikke måtte tisse i stolen, det betød altså at hun ville på do ;) :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så spennende med barnehagebesøk :D
Det blir nok moro og godt for dem begge to =)
Når begynner de?

Vakten min er snart ferdig, så blir det hjemtur!
God tur hjem!
Så fine bilder fra turen din :) Ser ut som en fin jobb det ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så morro å treffe dem da :D Fikk dere hilst på micromini også??? Han er jo så søøøøøøt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Micromini var med, så da fikk vi endelig truffet han også.:) Har vokst mye da, noe som var godt å se. Så snill og stillferdig gutt atte! ♡
Vi skal nok få til flere treff i løpet av sommeren.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
FruH: god tur hjem:D sikkert godt å se barna igjen, og godt for barna å se mamma igjen;)


Lennypenny: lykke til idag:) dem kommer nok til å trives der ;)


Marian87: så flink jente som på en annen måte sa ifra at hun måtte tisse:D
 
God formiddag!

Her våkna jeg av en skrvlende Leoh kl 7:) Emira har sovet uten bleie i 2 netter nå, men inatt ble det et uhell:( syns det er så rart, for hun tisser ikke om natta om hun har på bleie! :p men får prøve noen netter til for å se hvordan det går..så får jeg heller dra hun inn på do når jeg legger meg;)

Vi var på kontroll med Leoh, og han er nå 74.5 cm lang og veier 9,3kg :) bare 3 kg unna Liana:eek::p
Han sover nå, og jeg har drukket kaffen min for å få bort hodepinen jeg hadde! Nå må jeg gjøre litt husarbeid;)

Ønsker dere en strålende dag!
 
Da er vi tilbake igjen :)
De koste seg masse og ble kjent med mange barn, og de skal også gå der til høsten :)

Fikk de nesten ikke med oss hjem igjen hehe. .

Mina og Khalid sover, og W og jeg er ute å venter på flyttelasset til søster og svoger :) :) ha en fin dag :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Micromini var med, så da fikk vi endelig truffet han også.:) Har vokst mye da, noe som var godt å se. Så snill og stillferdig gutt atte! ♡
Vi skal nok få til flere treff i løpet av sommeren.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ingenting er bedre en fornøyde spedbarn som vokser som de skal :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp