Sommerskravle -når du titter innom...

Hva driver dere med? Stille idag...
Ungene og jeg har gått en time på tur, begge gikk 2,5 km. Å løp store deler av veien :) ble mye stopping for å lukte på blomster,se på hestene etc ;)

Mannen trener,og ramadan startet idag.. Så han har ikke spist/drukket siden 2-3 i natt...
Han skal lage arabisk suppe bl.a idag...og masse annet.. Og deretter masse frukt :)

Hva skal dere i kveld da?
Vi blir her å ser film og koser oss :)

I morgen skal vi hilse på i barnehagen. Blir spennende. Wael gleder seg masse :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq

Så flinke dere er til å gå, løpe og stoppe :D hehe..

Og han orker å trene når han ikke kan drikke og spise? :eek: du skal ikke faste du å da?:p jeg hadde aldri klart det tror jeg.. men flink er du som lager mat han sikkert liker godt :D

Du må fortelle oss hvordan det har gått i barnehagen imårra da :)
 
Jeg og jentene er hos mamma og dem idag :) sitter å venter på mat.. søstra mi lager noe afrikanske greier ;) Emira og Liana flyr ut og inn som dem vil egentlig, og det er deilig for både dem og meg :D hehe..

Liana våkna førsr kl 4:30 idag.. men hun sovna igjen og sov 1 time! Jeg prøvde meg igjen og da sa hun "pappa sove, Lila (Emira) sove, Ola (Leoh) sove, mamma sove, Liana IKKE sove!" :p men hun lå å småsov og skravla og 6:30, da sto sambo opp ;):)

1404051128263.jpg
1404051143292.jpg
1404051159556.jpg
1404051224107.jpg
 
Så søte de er alle 3 Anita :) ogaå så flink hun er til å snakke i setninger :)
Deilig å være på besøk hos mormor,så kan du slappe av litt og :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq
 
Så flinke dere er til å gå, løpe og stoppe :D hehe..

Og han orker å trene når han ikke kan drikke og spise? :eek: du skal ikke faste du å da?:p jeg hadde aldri klart det tror jeg.. men flink er du som lager mat han sikkert liker godt :D

Du må fortelle oss hvordan det har gått i barnehagen imårra da :)
Hehe,i farta er vi :)
Oh yea,ligger ikke på latsiden akkurat... Vært oppe siden 6,oppe flere ganger i natt,og kun sovet 1 times tid tror jeg det ble på formiddagen. Hadde aldri klart det.
Mest pga drikkingen :) og jeg hadde fått så vondt i hodet om jeg ikke fikk pepsi max ;)

Din kjære har ikke ramadan eller?

Ikke jeg som lager mat,hehe... Det er han som er kokken her i huset ;)
Har vasket badet da,om det teller som flink hehe?

Skal dere sov hos mammaen din? :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq
 
Så søte de er alle 3 Anita :) ogaå så flink hun er til å snakke i setninger :)
Deilig å være på besøk hos mormor,så kan du slappe av litt og :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq

Takk :D ja hun har blitt veldig flink til å snakke nå :) og ramser opp oss flere ganger om dagen ;) hehe..

Ja deilig å få litt avlastning iblandt ;):D
 
Hehe,i farta er vi :)
Oh yea,ligger ikke på latsiden akkurat... Vært oppe siden 6,oppe flere ganger i natt,og kun sovet 1 times tid tror jeg det ble på formiddagen. Hadde aldri klart det.
Mest pga drikkingen :) og jeg hadde fått så vondt i hodet om jeg ikke fikk pepsi max ;)

Din kjære har ikke ramadan eller?

Ikke jeg som lager mat,hehe... Det er han som er kokken her i huset ;)
Har vasket badet da,om det teller som flink hehe?

Skal dere sov hos mammaen din? :)


Sent from my iPad using BV Forum bsq

Ja han er veldig flink som klarer fasting i tillegg til lite søvn:eek: jeg hadde også syns det hadde vært vanskeligst med drikke..

Sambo har vel aldri fasta tror jeg :p foreldrene gjør det tror jeg, men barna har fått bestemme selv, og sambo er for glad i mat til å gå hele dagen uten:p haha..

Ahh stemmer det! Men du er superflink forde altså! Haha.. trenger ikke lage mat for å være den flinke i huset:p;):D

Nei sover ikke her.. har så kort vei dit, så vi drar hjem litt før legging:)
 
Ramadan er ikke så lett. Men flinke de som klarer det. Men jeg er ikke muslim, så kommer ikke til å faste :)

Bra de har fått velge selv da :)

Greit med familie i nabolaget :)


Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ramadan er ikke så lett. Men flinke de som klarer det. Men jeg er ikke muslim, så kommer ikke til å faste :)

Bra de har fått velge selv da :)

Greit med familie i nabolaget :)


Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Nei det kan ikke være lett..hvertfall ikke når man bor på en plass som de fleste ikke følger dette.. og at de som jobber klarer det i tillegg:eek:
 
Nei det kan ikke være lett..hvertfall ikke når man bor på en plass som de fleste ikke følger dette.. og at de som jobber klarer det i tillegg:eek:
Er visst lett her i Norden, fordi de slipper varmen. I fjor i Tunisia, var det ca 43 g i skyggen hver dag. Og fasting i ca 14-15 timer... :eek::eek:

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Hallo hallo :)
Har oppdatert om dagen vår på secret :p ;)

Hermine har akkurat sovna og mannen er gått på butikken for å kjøpe iste, vann og snop :p

Så blir det kos på balkongen tenker jeg, er så fint å sitte der ute når snuppa sover inne på rommet vårt :)

Her er klokka en time foran hjemme, glemmer det hele tiden og kunne ikke skjønne hvorfor Hermine var så vanskelig å legge kl 12.30 idag...da var den jo bare 11.30 norsk tid så ikke rart hun ikke var trett enda :p i morgen blir det litt seinere lur så Kanske hun ikke er så tidlig kveldstrøtt ;) Vi er liksom ikke så innmari sultne på middag før solen har gått ned :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er visst lett her i Norden, fordi de slipper varmen. I fjor i Tunisia, var det ca 43 g i skyggen hver dag. Og fasting i ca 14-15 timer... :eek::eek:

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Husker vi var i Tyrkia i August et år, fikk anbefalt på hotellet å ikke ta taxi mellom 18-20 fordi sjåførene var så slitne og hissige...48 grader i skyggen :eek: ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God kveld!:)
Lennypenny: Flinke barna som har gått så langt. Koselige bilder!:) Heldig du er som får diska opp mat utpå kvelden da. Blir sikkert innmari godt med mat for han som er fastende.

Anita87: Så spennende med afrikanske greier til middag! Var det godt?:D Fine bilder av barna.:)

Marian87: Herlig å kunne sitte ute på verandaen utover kvelden. Kos dere masse!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tjo-hei!
I dag kjørte vi til byen og møtte "fam.Bébbe" på Moldebadet. Vi bada, åt lunsj sammen og kosa oss skikkelig. To badeglade 12.09.12-jenter iallfall!! (Legger ut bilder på secret)
Dagsovinga gikk åt skogen og vesla sovna i bilen på tur hjem, noe som resulterte i bæljing, kveldsmat-og sovenekt da vi kom hjem. Tydelig at trassalderen er i anmarsj!:p

Her blir det en helaften med Tv-titting, grandis og rødvin (fint skal det være!), samt litt oreois til dessert.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er visst lett her i Norden, fordi de slipper varmen. I fjor i Tunisia, var det ca 43 g i skyggen hver dag. Og fasting i ca 14-15 timer... :eek::eek:

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja han er vel vandt med varmere strøk :p hehe.. når mamma og dem var i Tyrkia midt i ramadan, så da taxisjåføren at mange drakk vann forde..rett og slett for å ikke bli dårlig av for lite væske i for varmt vær.. men dem spiste ikke noe ;)
 
God kveld!:)
Lennypenny: Flinke barna som har gått så langt. Koselige bilder!:) Heldig du er som får diska opp mat utpå kvelden da. Blir sikkert innmari godt med mat for han som er fastende.

Anita87: Så spennende med afrikanske greier til middag! Var det godt?:D Fine bilder av barna.:)

Marian87: Herlig å kunne sitte ute på verandaen utover kvelden. Kos dere masse!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var veldig godt :D søstra mi har noen gode venninner fra barndommen som hun stadig vekk får spise mat hos..og dette var visst noe av kosematen dem lagde ved ramadan :p så ble litt blanding av dem og vårruller;) omtrent samme deigen :)
De trekantede er de afrikanske.
1404067441185.jpg
 
Tjo-hei!
I dag kjørte vi til byen og møtte "fam.Bébbe" på Moldebadet. Vi bada, åt lunsj sammen og kosa oss skikkelig. To badeglade 12.09.12-jenter iallfall!! (Legger ut bilder på secret)
Dagsovinga gikk åt skogen og vesla sovna i bilen på tur hjem, noe som resulterte i bæljing, kveldsmat-og sovenekt da vi kom hjem. Tydelig at trassalderen er i anmarsj!:p

Her blir det en helaften med Tv-titting, grandis og rødvin (fint skal det være!), samt litt oreois til dessert.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å så gøy å treffe dem igjen da :D sikkert moro for jentene også ;)

Hahaha skikkelig finfolk dere jo! Grandis og røvin:cool:
 
Nå sover barna og jeg ble sååå trøtt av å se i bok med Emira :p hehe.. har ikke blitt noe av kalori-telling idag! Vanskelig når man drar på besøk og får god mat! Hehe men har minst 5 dager som venter på meg;)

Det blir nedgroing i sofan før senga, og mulig jeg finner noe godt å tygge på å:D:)

Litt flere bilder fra vi var var "bestemor"
1404067826384.jpg
1404067839593.jpg
1404067851672.jpg
1404067860543.jpg
 
Hvordan får du til de morsomme bildene? ?? :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp