sommersko :)

mammatilenliten

Flørter med forumet
Skal kjøpe meg nye sommer sko. Og lurer derfor på om noen har tips til sommer sko med god demping og støtte? Tøysko/sneakers og sandaler :) sliter litt med bekkenet og da er det vel lurt å invistere i noen gode sko.

Birkenstock er veldig gode, synes jeg. Kanskje ikke de vakreste, men finnes i flere varianter og mange farger, så det mulig å finne noe man liker.

Sketchers har sko med memory foam såle. De er helt fantastiske å gå i. Jeg har et par og skal kjøpe nye når disse er oppbrukt! Litt dyre, men vel verdt pengene!

Anbefaler Birkenstock sandalene jeg også! De har veldig god og solid såle - føles kanskje litt stive med en gang - men de former seg raskt etter foten din:)

Har sverget til ballerinasko fra arcopedico i svangerskapene. Fungerer mye bedre enn joggesko på bekkenet mitt! :)

Jeg har kjøpt mine hos fotpleier, men de selges på nett også.

Jeg og sverger til ballerinasko nå:)

Sketchers har sko med memory foam såle. De er helt fantastiske å gå i. Jeg har et par og skal kjøpe nye når disse er oppbrukt! Litt dyre, men vel verdt pengene!
Jaaa! Elsker skoene deres med memory foam! Har nesten gått istykker mine. Men jeg trenger sko uten lisser for tiden.

Kjøpte med to par Flossy tøysko mens jeg var i England nå. De demper dessverre ikke så godt, men er deilig å ha for kortere turer!

Jaaa! Elsker skoene deres med memory foam! Har nesten gått istykker mine. Men jeg trenger sko uten lisser for tiden.

Kjøpte med to par Flossy tøysko mens jeg var i England nå. De demper dessverre ikke så godt, men er deilig å ha for kortere turer!
Jeg har et par som ser ut som sporty ballerina med memory foam. Anbefales!

Back
Topp